TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

DIMAQ Uni: Zgłoś się do konkursu na najlepszą pracę dyplomową z e-marketingu

O autorze
1 min czytania 2023-06-28

Zapraszamy do udziału w prestiżowym konkursie DIMAQ Uni na najlepsze prace dyplomowe z marketingu internetowego. Organizowany już od 12 lat przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Szkołę Główną Handlową w Warszawie, konkurs ma na celu zwrócenie uwagi studentów i absolwentów na ogromny potencjał, jaki niesie ze sobą branża marketingu internetowego. DIMAQ Uni adresowany jest do autorów prac magisterskich, licencjackich, inżynierskich i podyplomowych. Zgłoszenia przyjmowane są do 16 sierpnia br.

DIMAQ Uni to nie tylko szansa na wyróżnienie i prestiż, ale również szereg atrakcyjnych nagród. Laureat najlepszej pracy magisterskiej otrzyma możliwość podjęcia podyplomowych studiów z zakresu Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Za najlepszą pracę podyplomową nagrodą jest udział w szkoleniu Akademia DIMAQ Professional w formie online, wraz z egzaminem DIMAQ. Natomiast autorzy najwybitniejszych prac inżynierskich lub licencjackich zostaną nagrodzeni uczestnictwem w szkoleniu Akademia DIMAQ Basic w formie online, również z egzaminem DIMAQ. Ponadto wyróżnieni uczestnicy konkursu będą mieli możliwość odbycia płatnych praktyk zawodowych u jednego z partnerów konkursu.

Konkurs kierowany jest do studentów oraz absolwentów uczelni wyższych, których prace dyplomowe z zakresu marketingu internetowego zostały obronione w okresie od 1 stycznia 2020 do 31 lipca 2023 r.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy do 16 sierpnia 2023 r. przesłać zgłoszenie poprzez wypełnienie formularza dostępnego na naszej stronie internetowej. Wraz z formularzem należy dołączyć plik PDF z pracą dyplomową, pamiętając o usunięciu informacji identyfikujących, takich jak imię i nazwisko autora, imię i nazwisko promotora oraz nazwa uczelni. Dodatkowo należy dołączyć skan dowolnego dokumentu z uczelni potwierdzającego pozytywną ocenę z obrony pracy dyplomowej (np. zaświadczenie z dziekanatu lub ksero dyplomu). Przed przystąpieniem do konkursu, uczestnicy muszą zaakceptować regulamin oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Pełny harmonogram konkursu został przestawiony w tabeli poniżej:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie DIMAQ Uni, gdzie czekają na studentów atrakcyjne nagrody i możliwość wyróżnienia się w świecie marketingu internetowego. Trzymamy kciuki za Wasze zgłoszenia i życzymy powodzenia!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Szczegółowe informacje, regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy dostępne na stronie dimaquni.com.

Organizatorzy: DIMAQ, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa

Patroni medialni: NowyMarketing, Rocket Jobs, Digital X, Perspektywy, DlaStudenta.pl