Co sprawia, że dana reklama zapada nam w pamięć? Przede wszystkim – świetnie opowiedziana historia, wartka akcja oraz emocje, które na długo pozostają po obejrzeniu spotu.
Te wyżej wymienione elementy niewątpliwie znaleźć można w reklamie zatytułowanej „Disconnected”, która powstała w ramach nowej kampanii wizerunkowej duńskiej firmy logistycznej Maersk.
Zobacz również
Bohaterami spotu są cztery różne osoby pracujące z kilku miejsc na świecie, które w pewien sposób są ze sobą powiązane, a ich zadaniem jest rozwiązanie jednego, z pozoru dość błahego problemu. Całości towarzyszy świetna narracja, a także trzymające w napięciu sceny.
Za realizację odpowiada duńska agencja &Co.
„Kierowcą tira nie zostajesz jak masz skończoną astronomię na UJ-ocie”, „Czy ktoś o zdrowych zmysłach idzie na kierowcę? Kto zostaje kierowcą?”, „praca dla przygłupów”– firma spedycyjna Adar w 2018 roku zwracała uwagę na falę krytyki i hejtu, jaka dotyka kierowców tirów oraz ich rodziny.
Słuchaj podcastu NowyMarketing