Disney+ z pierwszym spotem promocyjnym w Polsce

Disney+ z pierwszym spotem promocyjnym w Polsce
Niebawem do Polski zawita kolejna usługa streamingowa. Na kilka miesięcy przed premierą Disney+ publikuje pierwszy spot promujący platformę.
O autorze
1 min czytania 2022-04-15

Do popularnych platform streamingowych takich jak Netflix czy HBO MAX, dołącza także Disney+. Wśród 42 krajów, w których niebawem pojawi się platforma, znalazła się także Polska. Na naszym rynku dostęp do usługi będzie możliwy od 14 czerwca 2022 roku.

W mediach społecznościowych pojawiły się właśnie oficjalne profile Disney+ Polska, na których możemy zobaczyć pierwszy spot reklamujący platformę.

W zwiastunie widzimy fragmenty filmów i seriali, które będą dostępne się w ofercie serwisu. W klipie pojawiają są nie tylko postaci z najnowszych produkcji Disneya, ale także popularni bohaterowi sprzed kilkunastu lat.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez DisneyPolska (@disney_polska)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Co czeka na użytkowników Disney+? Jak zapowiada platforma, subskrybenci pakietu w cenie 28,99 zł miesięcznie zyskają dostęp do najpopularniejszych produkcji Walt Disney Studios oraz Walt Disney Television. Jednak w ofercie platformy znajdą się także filmy i seriale Marvela, Pixar czy nowości osadzone w uniwersum „Gwiezdnych Wojen” – m.in. serial „Mandalorian”, a biblioteka będzie stale rozbudowywana.

Co więcej, użytkownicy będą mogli skonfigurować do siedmiu profili w pakiecie, a filmy i seriale będzie można oglądać jednocześnie na czterech urządzeniach.

PS
Jak pokazują badania, 34 proc. polskich e-widzów bierze pod uwagę zakup abonamentu w serwisie Disney+, a wśród zainteresowanych pojawiają się głównie 16- i 34-latkowie.