Do popularnych platform streamingowych takich jak Netflix czy HBO MAX, dołącza także Disney+. Wśród 42 krajów, w których niebawem pojawi się platforma, znalazła się także Polska. Na naszym rynku dostęp do usługi będzie możliwy od 14 czerwca 2022 roku.
Zobacz również
W mediach społecznościowych pojawiły się właśnie oficjalne profile Disney+ Polska, na których możemy zobaczyć pierwszy spot reklamujący platformę.
W zwiastunie widzimy fragmenty filmów i seriali, które będą dostępne się w ofercie serwisu. W klipie pojawiają są nie tylko postaci z najnowszych produkcji Disneya, ale także popularni bohaterowi sprzed kilkunastu lat.
Wyświetl ten post na Instagramie
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Co czeka na użytkowników Disney+? Jak zapowiada platforma, subskrybenci pakietu w cenie 28,99 zł miesięcznie zyskają dostęp do najpopularniejszych produkcji Walt Disney Studios oraz Walt Disney Television. Jednak w ofercie platformy znajdą się także filmy i seriale Marvela, Pixar czy nowości osadzone w uniwersum „Gwiezdnych Wojen” – m.in. serial „Mandalorian”, a biblioteka będzie stale rozbudowywana.
Co więcej, użytkownicy będą mogli skonfigurować do siedmiu profili w pakiecie, a filmy i seriale będzie można oglądać jednocześnie na czterech urządzeniach.
PS
Jak pokazują badania, 34 proc. polskich e-widzów bierze pod uwagę zakup abonamentu w serwisie Disney+, a wśród zainteresowanych pojawiają się głównie 16- i 34-latkowie.