Projekt przygotowano w oparciu o badania potrzeb klientów. Divante odpowiadało także projektowanie graficzne oraz wdrożenie technologiczne. Sklep zrealizowano z dbałością o funkcjonowanie na urządzeniach mobilnych (Responsive Web Design). Dużym wyzwaniem były aspekty wydajnościowe. Sklep Reserved.com należy do czołówki polskiego e-commerce pod względem oglądalności. Dlatego w ramach prac zrealizowano również szereg testów, m.in. wydajnościowych i bezpieczeństwa oraz przeglądów kodu i optymalizacji.
Ze względu na planowane wejście grupy kapitałowej LPP na nowy rynek kluczowa była terminowość. Divante współpracowało ściśle z zespołem klienta działając w modelu SCRUM. Część prac była wykonywana w siedzibie LPP w Gdańsku.
Zobacz również
Divante oddelegowało do projektu interdyscyplinarny zespół składający się z psychologa/projektanta UX, grafika, webmasterów, programistów, architekta aplikacji, project managera oraz testerów.
To duża wartość, gdy specjaliści z różnych dziedzin pracują ze sobą przez cały czas trwania projektu, decyzje projektowe są szybsze i bardziej optymalne. Wiedza o różnych aspektach oprogramowania uzupełnia się. Cieszę się, że mogliśmy wesprzeć profesjonalny zespół LPP swoją wiedzą i wspólnie osiągnęliśmy cele projektu, jednocześnie ucząc się od siebie – komentuje Maciek Rudnicki, szef działu maintenance & development Divante z Grupy OEX.
Technologią napędzającą Reserved.com jest uznana platforma Magento Enterprise działająca w trybie multi-site i wspierająca również sklepy innych marek grupy kapitałowej LPP.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Sklep reserved.com obecnie funkcjonuje w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej i niemieckiej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing