„Do Content Marketing Like a King”. Kolejna konferencja HowTo IAB Polska poświęcona marketingowi cyfrowemu

Tworzenie strategii marketingowej z perspektywy firmy, agencji i wydawcy, działania content marketingowe z wymaganiami SEO, efektywny podział pracy między agencję i klienta, aspekty prawne dotyczące content marketingu i reklamy natywnej czy też skuteczność działań na Facebooku i YouTubie...
O autorze
2 min czytania 2017-09-06

… to tematy konferencji „Do Content Marketing Like a King”, organizowanej w ramach IAB HowTo. Najlepsze praktyki i rekomendacje dotyczące marketingu treści zostaną zaprezentowane już 5 września br. podczas całodziennego spotkania.

Ideą IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska – jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najlepszych digitalowych praktyk przez ekspertów, którzy zajmują się reklamą internetową. Tym razem będą to przedstawiciele Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna. W całodziennej konferencji „Do Content Marketing Like a King” wezmą udział przedstawiciele marketerów, agencji reklamowych, agencji interaktywnych i domów mediowych. Kolejna edycja wydarzenia poświęconych temu tematowi odbędzie się w lutym przyszłego roku.

Działania związane z content marketingiem odgrywają coraz istotniejszą rolę, angażują coraz większe budżety i uwagę marketerów. Dlatego chcemy o nich rozmawiać podczas spotkania, pokazać najlepsze rynkowe praktyki – komentuje Maja Biniewicz, szefowa Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna, dyrektor strategiczny ds. handlowych w Grupie ZPR Media.

W programie konferencji znajdzie się 10 wystąpień dotyczących kluczowych z punktu widzenia marketerów zagadnień content marketingu, w tym jak organizować działania, kiedy szkolić zespół i zatrudniać specjalistów, a kiedy zaangażować agencję. Eksperci omówią tworzenie i realizację strategii marketingowej z perspektywy firmy, agencji i wydawcy, przedstawią zagadnienie budowania person czy sposoby dostosowania prezentowanych historii do odbiorców. Przedstawione będą także narzędzia, które ułatwiają przygotowanie treści. Uczestnicy dowiedzą się też, jak pogodzić działania content marketingowe z wymaganiami SEO, wykorzystać potęgę wideo oraz efektywnie działać na Facebooku i YouTubie. Dopełnieniem będą prezentacje dotyczące aspektów prawnych content marketingu i reklamy natywnej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wśród ekspertów znajdą się przedstawiciele zarówno agencji, jak i wydawców. Będą to: Ula Radzińska – prezes zarządu Aude, Maja Biniewicz – dyrektor strategiczny ds. handlowych w Grupie ZPR Media, Jakub Stępka – Senior Product Manager WP brand studio w Grupie Wirtualna Polska, Jakub Bartosiak – Head of Performance w KAMIKAZE, Błażej Żuławski – dziennikarz i fotograf, odpowiedzialny za strony motoryzacyjne w magazynie Esquire i Business Development, Sławek Skowerski – Head of Copywriting GoldenSubmarine, Ania Gumkowska – dyrektor biznesu lifestyle i wideo Gazeta.pl, Krystian Botko – CEO Talentmedia, Łukasz Ciechanek – dyrektor ds. rozwoju w Netsprint, Gosia Kopalak – specjalista ds. Content Marketingu i Native w Media Impact Polska, Paulina Rodak – Audio Video Manager w Independent Digital. Konferencję poprowadzi Andrzej Jaszczyszyn, Coach ICF, trener, prezenter radiowy.

Spotkania organizowane w ramach HowTo IAB pokazują olbrzymie doświadczenie grup roboczych funkcjonujących w IAB. Co najważniejsze – symbolizują chęć dzielenia się wiedzą z innymi, tworzenia najlepszych praktyk – komentuje Robert Wielgo, członek zarządu IAB Polska, trener DIMAQ.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Partnerem medialnym konferencji jest gazeta.pl.

Więcej informacji na stronie