Klienci drogerii, którzy będą chcieli przystąpić do Klubu LifeStyle, będą mogli zapisać się do programu bezpośrednio z poziomu terminala płatniczego. To kolejna współpraca ZenCard, od czasu przejęcia tej firmy przez PKO Bank Polski w styczniu br., z ogólnopolską siecią handlową i następny innowacyjny projekt drogerii Super-Pharm po sukcesie wdrożenia kanału sprzedaży online.
ZenCard to technologia marketingu transakcyjnego dla sieci handlowych, sklepów i punktów usługowych, która daje m.in. możliwość cyfrowego zapisywania się do programów lojalnościowych z wykorzystaniem terminala płatniczego. To unikalne narzędzie zapewni klientom drogerii Super-Pharm komfortową i szybką rejestrację do Klubu LifeStyle. Pilotaż tego rozwiązania zostanie uruchomiony wkrótce w dwóch z kilkunastu placówek w Warszawie. Po fazie testowej, planowane jest wdrożenie rozwiązania w pozostałych drogeriach w Polsce. Obecnie drogerie Super-Pharm działają w największych miastach Polski i obejmują łącznie 74 placówki.
Zobacz również
Klub LifeStyle to program lojalnościowy stworzony dla Klientów drogerii Super-Pharm, dzięki któremu jego członkowie mają dostęp do specjalnie dla nich przygotowywanych ofert i spersonalizowanych kuponów. Obecnie należy do niego już 1,6 mln uczestników – mówi Witold Lelental, dyrektor finansowy i członek zarządu Super-Pharm Poland Sp. z o.o. – Współpraca z ZenCard pomoże nam zoptymalizować nasze działania wychodzące naprzeciw oczekiwaniom profesjonalnej obsługi klientów. Dzięki temu zapewnimy klientom drogerii Super-Pharm maksymalną wygodę zapisywania się i korzystania z członkostwa w Klubie LifeStyle. Po udanym pilotażu będziemy kontynuować współpracę, korzystając z najnowocześniejszego na rynku rozwiązania do zarządzania programem lojalnościowym.
Punkty LifeStyle, atrakcyjne rabaty oraz inne przywileje dla Klubowiczów będą dostępne natychmiast po zarejestrowaniu się klienta na terminalu płatniczym i aktywacji karty LifeStyle przez kasjera. Wdrożenie tego narzędzia znacznie usprawni proces zapisywania się do programu z perspektywy klientów oraz przyspieszy ich profesjonalną obsługę.
Klub LifeStyle to jeden z najbardziej rozwiniętych programów lojalnościowych na rynku, który dzięki naszemu innowacyjnemu rozwiązaniu zwiększy swoją przewagę konkurencyjną. Przy obsłudze ponad miliona klientów zaawansowana technologia staje się niezbędna do sprawnego zarządzania programem, a ZenCard właśnie to zapewnia – komentuje Jarek Sygitowicz, współzałożyciel firmy ZenCard. – Celem wdrożenia narzędzia ZenCard w drogerii Super-Pharm jest usprawnienie rejestracji w Klubie LifeStyle i lepsze dopasowanie oferty sprzedażowej do potrzeb klientów, zapewniając przy tym całkowitą zgodność z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych. Cieszymy się, że to właśnie drogeria Super-Pharm jako pierwsza skorzysta z fundamentalnej funkcjonalności technologii ZenCard.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing