Sklep internetowy dobrekonopie.pl działa od grudnia 2014. Dotychczas sprzedawał całą gamę wyrobów z konopi przemysłowych, pochodzących przede wszystkim od zagranicznych producentów. Od kwietnia 2016, sklep rusza w zupełnie nowej odsłonie graficznej, a jego oferta będzie systematycznie wzbogacana o nowe wyroby produkowane w Polsce.
– Zdrowe produkty z konopi przemysłowych cieszą się coraz większym zainteresowaniem Polaków, dlatego chcemy dostarczać je w nowoczesnej, funkcjonalnej i jak najatrakcyjniejszej formie – mówi Ewa Gryt, założycielka i właścicielka marki Dobre Konopie.
Zobacz również
Zmienia się także sama marka Dobre Konopie, która już wkrótce będzie firmowana nowym logotypem. Za rebranding odpowiada warszawskie studio projektowania komunikacji wizualnej – Sadaj Studio.
– Nowa wizualna forma brandu Dobre Konopie, to przede wszystkim nawiązanie do natury, z której firma czerpie składniki swoich produktów. Prosta forma godła podkreśla nowoczesny sposób spojrzenia na tematykę przetwórstwa konopi, oraz pośrednio nawiązuje do kształtu liści tej rośliny – mówi twórca identyfikacji, Paweł Sadaj. Dodaje, że sporym wyzwaniem był fakt, że liść konopi sam w sobie jest już od lat rozpoznawalną ikoną funkcjonującą w naszej kulturze.
– Jednak warto komunikować w samej podstawowej identyfikacji konopne, roślinne pochodzenie produktów, które jest ich najważniejszym wyróżnikiem – mówi Paweł Sadaj.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W ten sposób powstał silny i charakterystyczny znak, jednak na tyle uniwersalny aby móc identyfikować w odpowiedni sposób markę Dobre Konopie we wszystkich jej liniach produktowych. Zastosowanie konopi siewnych jest bardzo szerokie – od produktów terapeutyczno-leczniczych, jak olejki i pasty z CBD, poprzez całą gamę suplementów diety oraz żywność. Dobrekonopie.pl w tej chwili sprzedają tylko część z tych wyrobów, ale właścicielka marki, która prowadzi szeroko zakrojone badania w obszarze wykorzystania tej niezwykłej rośliny, zamierza stale poszerzać swój asortyment.
Słuchaj podcastu NowyMarketing