Po niekwestionowanym sukcesie „dziadka Allegro” (2016) i ubiegłorocznej reklamie opowiadającej historię przeciekającego dachu w rodzinnym domu, tym razem Allegro postawiło na wideo pt. „Dobry duch”. Główną bohaterką historii jest kobieta pracująca jako stróż na jednym z osiedli mieszkaniowych. To ona pełni rolę tytułowego dobrego ducha i, dzięki bacznej obserwacji, prostymi gestami umila codzienność mieszkańcom.
Jak potoczy się życie kobiety, która na co dzień otwiera szlaban na drodze prowadzącej setki ludzi do ich mieszkań? Aby poznać odpowiedź na to pytanie, trzeba obejrzeć 2,5-minutowy spot.
Zobacz również
Reklama pojawiła się na koncie Allegro na YouTubie 2 grudnia br. rano i zaledwie po kilku godzinach miała niemal 90 tysięcy odsłon. Komentarze pod nagraniem wyraźnie pokazują, że tegoroczna odsłona wyczekiwanej przez wielu kampanii Allegro przypadła do gustu oglądającym.
Źródło: YouTube
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Jak co roku, poza dopieszczoną warstwą wizualną i chwytającym za serce scenariuszem, klip Allegro składa się też z piosenki, której tekst nie pozostaje bez znaczenia. Tym razem twórcy (agencja DDB Warszawa) zdecydowali się na wykorzystanie utworu brytyjskiej piosenkarki Birdy pt. „People Help To People”. Za reżyserię klipu odpowiada w tym roku Michał Sabliński, a produkcją zajął się Moon Films.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Tegoroczna świąteczna reklama Allegro podkreśla też 25-lecie istnienia Polskiej platformy. Kampanii towarzyszy hasło „Najważniejsi są dla nas ludzie”, a bożonarodzeniowy spot ma to dodatkowo podkreślać.
Zdjęcia: mat. pras.