#DOCENIAJnieoceniaj, czyli siła pozytywnego wsparcia w nowej kampanii BGŻ BNP Paribas

#DOCENIAJnieoceniaj – pod takim hasłem wystartowała nowa kampania Banku BGŻ BNP Paribas, której celem jest zwrócenie uwagi na to, jak niezwykle istotna jest siła pozytywnego wpływu, nasze codzienne wsparcie i docenianie innych w dążeniu do realizacji ich pasji i marzeń.
O autorze
1 min czytania 2019-02-18

W spotach reklamowych Bank BGŻ BNP Paribas pokazuje, jak wielką moc mają słowa i gesty bliskich i zachęca, aby zamiast krytykować i oceniać, wspierać innych w realizacji planów. Nowojorski maraton, urządzenie na nowo pokoju zabaw dla dzieci, czy zakup motocykla są dla jednych marzeniami, dla innych z kolei wydają się być niepotrzebne. Każdy z nas ma swoje potrzeby i cele, ale często boi się nawet próbować je realizować, myśląc o krytyce ze strony najbliższych. Ponadto, w spotach reklamowych usłyszymy i zobaczymy pozytywne reakcje oraz bliskich, którzy motywują bohaterów do działania: „Bardzo Ci kibicujemy”, „Wierzę, że uda Ci się spełnić to marzenie”, „Na pewno się uda. Będę Cię wspierać”. W ramach akcji Bank zaplanował również współpracę ze specjalistami z różnych dziedzin.

– Jako bank wspieramy ludzi w realizacji ich planów i marzeń, przede wszystkim dzięki finansowaniu, którego udzielamy. Ale przecież wiemy, że pieniądze to nie wszystko. Obawa przed krytyczną oceną innych potrafi zdusić w zarodku najbardziej kreatywne pomysły i inicjatywy. Może też niestety podciąć skrzydła i nie pozwolić zrealizować marzeń. Wydawać by się mogło, że to oczywiste, że lepiej doceniać się nawzajem i dawać bliskim energię do działania niż krytycznie oceniać, jednak na co dzień często o tym zapominamy. Nasza kampania #DOCENIAJnieoceniaj ma o tym skutecznie przypominać – mówi Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu komunikacji i marketingu w Banku BGŻ BNP Paribas.

Działania promocyjne potrwają do 27. marca br. i obejmą telewizję, Internet, media społecznościowe, kina i materiały w oddziałach.

Przygotowanie koncepcji kampanii oraz produkcję spotu telewizyjnego powierzono agencji Publicis i Papaya Films, a reżyserem spotów był Tomasz Knittel. Za obsługę mediową kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media, a w zakresie mediów online agencja Sales and More. Komunikację w Internecie przygotowała agencja Point of View.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj