W lipcu producent piw kraftowych Doctor Brew wystartował z relaunchem marki pod hasłem „Z Buntu Najlepsze”. Komunikacja obejmuje m.in. kreacje w social mediach, ukazujące na zdjęciach na nowo budowane relacje społeczne, bliskość. Jedno ze zdjęć przedstawiające parę homoseksualnych mężczyzn wzbudziło szczególne emocje wśród odbiorców. Pod wspomnianym postem pojawiły się liczne homofobiczne komentarze, na które marka zareagowała błyskawicznie.
Oprócz publicznego potępienia hejterskich postaw, Doctor Brew zobowiązał się do przekazania 10 zł na rzecz Kampanii Przeciw Homofobii za każdy negatywny komentarz pod oryginalnym postem. W ten sposób udało się uzbierać 30 000 zł i przekuć hejt w realne wsparcie szczytnego celu. W koordynacji akcji pomagała agencja Labcon, odpowiedzialna za realizację kampanii „Z Buntu Najlepsze”.