Dołącz do akcji „Listy” Fundacji Święty Mikołaj dla Seniora i spełnij marzenia samotnych osób starszych

Dołącz do akcji „Listy” Fundacji Święty Mikołaj dla Seniora i spełnij marzenia samotnych osób starszych
Chcesz zamienić się w Świętego Mikołaja i zrobić coś dobrego dla osób starszych? W takim razie dołącz do akcji „Listy” Fundacji Święty Mikołaj dla Seniora i spełnij ich marzenia. W tym roku do organizatorów trafiło ponad 18 tys. listów.
O autorze
1 min czytania 2024-11-05

Okres przed Bożym Narodzeniem to dla wielu z nas czas tworzenia listy marzeń. Niektórzy robili to w dzieciństwie, ale są i tacy, którzy kontynuują tradycję pisania listów do Świętego Mikołaja również w dorosłym życiu. Z podobnego założenia wyszła Fundacja Święty Mikołaj dla Seniora, która zorganizowała akcję „Listy”.

Inicjatywa ma na celu spełnienie marzeń samotnych seniorów mieszkających w domach opieki w całej Polsce. Jak to możliwe? Osoby starsze wysyłają na adres fundacji listy pełne pragnień i potrzeb, a następnie internauci wybierają konkretnych seniorów za pośrednictwem strony internetowej akcji i sami zamieniają się w Świętych Mikołajów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak zdradzają organizatorzy, w 2024 roku do akcji zgłosiło się ponad 18 tys. mieszkańców domów opieki z całej Polski, a marzenia z listów około 7 tys. z nich wciąż czekają na spełnienie.

Ciepłe rajstopy, ciastka, słownik wyrazów obcych

W listach znajdziemy przeróżne marzenia, od ciepłych swetrów czy kapci, przez ulubione przekąski i napoje, aż po książki czy instrumenty muzyczne. Pani Irena (91 lat) z domu opieki w Łodzi marzy o różowej pidżamie z długim rękawem i Delicjach, a 76-letni pan Jan na co dzień mieszkający w Gorzowie Wielkopolskim pod choinkę w tym roku chciałby dostać m.in. elektryczną maszynkę do golenia. Jedne prośby są bardziej, inne mniej kosztowne, jednak spełnienie każdej z nich sprawi, że tegoroczne święta Bożego Narodzenia będą dla obdarowanych seniorów naprawdę wyjątkowe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Akcja „Listy” narodziła się w 2018 roku i od tamtej pory cieszy się rosnącym zainteresowaniem, dodając do Gwiazdki seniorów i osób z niepełnosprawnością odrobinę magii.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: Święty Mikołaj dla Seniora

PS „Dlaczego antyki cenimy bardziej niż seniorów?” – pytają twórcy kampanii „Let’s Change How We Age” mającej polepszyć codzienność osób starszych w Wielkiej Brytanii