Nowy status to efekt zmian w profilowaniu agencji przez właściciela najpopularniejszej wyszukiwarki, który postanowił wyróżnić Partnerów dostarczających swoim klientom świetne wyniki dzięki stosowaniu najnowszych rozwiązań optymalizacyjnych.
Codemedia – jako Partner Google Premium musi spełniać wyższe wymagania certyfikacyjne, ale jednocześnie otrzyma dodatkowe wsparcie od Google.
Zobacz również
Program certyfikacyjny Google Partners dojrzewa razem z rynkiem SEM. Słusznie zauważono, że certyfikat, który może otrzymać niemal każdy podmiot wydający w AdWords nie jest odpowiednim wyróżnikiem, szczególnie dla dużych agencji.
Z tego powodu postanowiono dodać certyfikat Partnera Premium, który mogą otrzymać tylko duże i doświadczone agencje i domy mediowe – ze względu na kryterium wydatków. Nie zapomniano również o kryterium jakościowym – należy stosować się do zaleceń Google, mieć lepsze rezultaty niż średnia rynkowa, stosować nowinki i zaawansowane optymalizację na każdym obsługiwanym koncie. Tak postawione wymogi certyfikacyjne dają gwarancję, że agencja czy dom mediowy posiadający certyfikat Partnera Premium posiada doświadczenie i jakość na którą liczą i której szukają klienci.
Dom mediowy Codemedia znalazł się w tym ekskluzywnym gronie kilkudziesięciu firm w Polsce ze statusem Partnera Premium. To już kolejne w tym roku wyróżnienie od Google – w maju, w Berlinie jako jedna z kilku agencji z Polski otrzymaliśmy statuetkę Ready to Rock. To utwierdza nas w przekonaniu, że idziemy w dobrą stronę a naszych klientów, że są w dobrych rękach. – mówi Bartosz Samorajczyk, SEM Manager Codemedia.pl
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W tej chwili Codemedia posiada już certyfikaty w zakresie reklamy w sieci wyszukiwania, reklamy wideo, reklamy w sieci reklamowej , zakupów oraz Google Analytics.
Słuchaj podcastu NowyMarketing