DOMOSONDA – kampania, w której liczy się insight

Bezpośredni wgląd w opinie potencjalnych klientów pozwala na pełne zrozumienie ich potrzeb, zachowań i preferencji zakupowych, o czym wie APRO Investment. Firma uruchomiła akcję pod hasłem DOMOSONDA. Jej celem było zebranie opinii na temat oczekiwanego przez grupę docelową standardu mieszkań.
O autorze
1 min czytania 2022-02-07

Kto pyta, nie błądzi

Udział w DOMOSONDZIE ma z jednej strony pomóc deweloperowi budować przyjazną przestrzeń dla mieszkańców Kujaw i Pomorza, a z drugiej – pozwolić potencjalnym klientom na wygodne dopasowanie przyszłego lokum. Głównym punktem badania są ankiety skierowane do osób żyjących w Toruniu i Bydgoszczy. Każdy, kto ją wypełni otrzymuje gwarantowany rabat 2000zł na zakup własnego „M” oraz weźmie udział w losowaniu nagrody głównej – vouchera IKEA o wartości 10000 zł.

Wsłuchiwać się w głos rynku

APRO Investment jest jednym z największych deweloperów w regionie kujawsko-pomorskim. Firma bardzo poważnie traktuje swój claim „Tu się dobrze mieszka”, a jej projekty oparte są nie tylko na ogromnym doświadczeniu, lecz także na badaniach konsumentów i prawdziwym wsłuchiwaniu się w głos rynku. Dlatego też działania reklamowe APRO Investment wykraczają daleko poza standardową reklamę, co pozwala naturalnie zaangażować grupę odbiorców.

Być obecnym w różnorodnych mediach

Za koncept kreatywny odpowiada agencja Brave Brain, posiadająca w swoim portfolio kilkadziesiąt kampanii wspierających inwestycje deweloperskie. Jej zespół opracował nazwę, key visual oraz wszelkie formy reklamy wykorzystane przy promocji DOMOSONDY. Poza kanałami digitalowymi kampania objęła również radio oraz nośniki wielkoformatowe. Media Choice odpowiada za kompleksową strategię mediową i zakup mediów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanię przeprowadzono przy wsparciu strategicznym Agencji Brandingowej Brave Brain oraz domu mediowego Media Choice.

Słuchaj podcastu NowyMarketing