Akademia Smaku to flagowy projekt marki Bosch realizowany od 2015 roku. Portal od samego początku bazował na przepisach oraz poradach kulinarnych, w których, wraz z ambasadorami, szukaliśmy przede wszystkim inspiracji do stworzenia zdrowych i smacznych dań. Dzięki serwisowi, marka Bosch dba o podniebienia i smak Polaków. W nowej odsłonie serwisu rozbudzi go również w wymiarze planowania wysmakowanych wnętrz. Dlatego w 2019 roku Akademii Smaku będzie przewodzić hasło „Wszystkie wymiary smaku”.
Marka Bosch, jako producent małego i dużego AGD, chce pokazać możliwości aranżacyjne dla domu. W serwisie pojawi się nowy obszar tematyczny – „Wnętrza”. Twarzą tej inspirującej części aranżacyjnej będzie Dorota Szelągowska – projektantka i dekoratorka wnętrz. Ambasadorem części kulinarnej będzie Mateusz Gessler – szef kuchni i restaurator. W obu tych obszarach Akademii Smaku czytelnicy będą mogli znaleźć przepisy, porady, trendy i rozwiązania w zakresie kulinariów oraz aranżacji wnętrz stworzone przez ambasadorów.
Zobacz również
W ramach kampanii Mateusz Gessler zdecydował się również powierzyć Dorocie Szelągowskiej projekt własnej kuchni. Każdy będzie mógł zatem zobaczyć, jak Dorota urządziła Mateusza. Będzie można obserwować proces projektowania funkcjonalnej przestrzeni, wybierania sprzętu AGD oraz zabudowy, tworzenia przestrzeni i dekoracji. Finalnie, dzięki panoramicznemu interaktywnemu zdjęciu, każdy będzie mógł zobaczyć m.in. nową, domową kuchnię Gesslera stworzoną przez popularną projektantkę we współpracy z marką Bosch. W drugiej połowie roku czeka nas kolejna odsłona kampanii, gdzie Dorota urządzi… o tym wkrótce się przekonamy!
Przez cały rok Mateusz Gessler oraz Tomasz Lach – autor bloga Zajadam.pl – będą dostarczali inspirujących wideo-przepisów oraz porad z zakresu kulinariów.
Działania zaplanowane są na cały rok. Za opracowanie strategii komunikacji, konceptu kreatywnego, komunikacji mediowej, w tym zakup mediów oraz obsługę mediów społecznościowych w ramach projektu odpowiada agencja INSIGNIA. Materiały filmowe zostały zrealizowane wraz z domem produkcyjnym ISTV Media.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing