Dorota Szelągowska w świątecznej kampanii Komfort

Wystartowała świąteczna kampania Komfort. Głównymi bohaterami spotu są ambasadorka marki Dorota Szelągowska oraz hit cenowy ze świątecznej oferty: dywan Portofino.
O autorze
1 min czytania 2016-11-21

Nowy spot z Dorotą Szelągowską utrzymany jest w podobnej konwencji, jak wcześniejsze, emitowane w ramach kampanii „Metry 2 szczęścia”. Ambasadorka Komfortu jest narratorem historii, w której rodzice z kilkuletnią córką cieszą się z nowego dywanu w salonie. W świątecznej odsłonie kampanii zadbano o stworzenie atmosfery ciepła i przytulności – nastrojowe światło, ogień płonący w kominku oraz puchaty i miękki dywan, który zachęca do rodzinnej zabawy.

– Inspirujemy klientów do tego, aby dekorując dom na święta pomyśleli o nowym dywanie, który jest nie tylko sprawdzonym sposobem na szybką i efektowną metamorfozę wnętrza, ale również na dodanie mu przytulności. Promowany w kampanii dywan Portofino doskonale się do tego nadaje. – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, dyrektor marketingu Sklepy Komfort S.A.

– Uwielbiam dywany, a te z Komfortu są piękne i wyjątkowe. Każdy znajdzie coś w swoim stylu – niezależnie czy to klasyka czy vintage. Portofino, prezentowany w ofercie świątecznej, to dywan nowoczesny, w modnych odcieniach kremu i szarości. Doskonale uzupełni wnętrze i nie wyczyści portfela. – mówi Dorota Szelągowska, dziennikarka i projektantka wnętrz.

Kampania telewizyjna rozpoczęła się 11 listopada. Spot emitowany jest w telewizjach: TVN, Polsat, TVP1 i TVP2 oraz na kanałach tematycznych TVN, TVP i Polsatu. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Codemedia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Równolegle marka Komfort przygotowała katalog z nową ofertą dywanów, uzupełnioną o wybrane wykładziny i panele podłogowe. Katalog dystrybuowany jest w sklepach oraz w postaci insertu do miesięcznika Twój Styl oraz dwutygodnika Newsweek.

Słuchaj podcastu NowyMarketing