Nowy spot z Dorotą Szelągowską utrzymany jest w podobnej konwencji, jak wcześniejsze, emitowane w ramach kampanii „Metry 2 szczęścia”. Ambasadorka Komfortu jest narratorem historii, w której rodzice z kilkuletnią córką cieszą się z nowego dywanu w salonie. W świątecznej odsłonie kampanii zadbano o stworzenie atmosfery ciepła i przytulności – nastrojowe światło, ogień płonący w kominku oraz puchaty i miękki dywan, który zachęca do rodzinnej zabawy.
– Inspirujemy klientów do tego, aby dekorując dom na święta pomyśleli o nowym dywanie, który jest nie tylko sprawdzonym sposobem na szybką i efektowną metamorfozę wnętrza, ale również na dodanie mu przytulności. Promowany w kampanii dywan Portofino doskonale się do tego nadaje. – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, dyrektor marketingu Sklepy Komfort S.A.
Zobacz również
– Uwielbiam dywany, a te z Komfortu są piękne i wyjątkowe. Każdy znajdzie coś w swoim stylu – niezależnie czy to klasyka czy vintage. Portofino, prezentowany w ofercie świątecznej, to dywan nowoczesny, w modnych odcieniach kremu i szarości. Doskonale uzupełni wnętrze i nie wyczyści portfela. – mówi Dorota Szelągowska, dziennikarka i projektantka wnętrz.
Kampania telewizyjna rozpoczęła się 11 listopada. Spot emitowany jest w telewizjach: TVN, Polsat, TVP1 i TVP2 oraz na kanałach tematycznych TVN, TVP i Polsatu. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Codemedia.
Równolegle marka Komfort przygotowała katalog z nową ofertą dywanów, uzupełnioną o wybrane wykładziny i panele podłogowe. Katalog dystrybuowany jest w sklepach oraz w postaci insertu do miesięcznika Twój Styl oraz dwutygodnika Newsweek.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing