Działania promocyjne wspierane są przez kampanię w prasie i Internecie, działania PR oraz współpracę z influencerami.
Akcja promocyjna Panasonic prowadzona jest pod hasłem „Doskonałość w każdym detalu”, a dedykowana jest ona nowościom produktowym z kategorii depilatorów Panasonic. Promocją objęte są wybrane modele – m.in. ED93, ED53 oraz ED23. Pełna lista produktów, których ona dotyczy, dostępna jest pod adresem.
Zobacz również
Aby wziąć udział w akcji i otrzymać nagrodę gwarantowaną, należy zakupić produkt z listy promocyjnej, zarejestrować paragon na stronie doskonaloscwkazdymdetalu.pl lub wypełnić formularz dostępny w sklepie. Na uczestników czekają zestawy pielęgnacyjnych kosmetyków do ciała Rituals. Osoby zainteresowane walką o nagrody dodatkowe mogą wziąć udział w konkursie, udzielając odpowiedzi w formularzu zgłoszeniowym na stronie na pytanie: na czym polega Twoja doskonałość? Na najbardziej kreatywne i oryginalne odpowiedzi czeka nagroda główna w postaci wyjazdu do ekskluzywnego SPA w Grecji oraz nagrody dodatkowe – 5 szczoteczek sonicznych oraz 5 korektorów wieku skóry.
„Idea przewodnia tej akcji, mówiąca o tym, że doskonałość kryje się w każdej kobiecie i że każda z nas może postrzegać i odkrywać ją na swój sposób, jest bardzo bliska filozofii marki Panasonic. Stąd też pojawienie się w niej produktów Rituals jako nagród gwarantowanych. Są to kosmetyki, które cenimy za bardzo dobry skład, doskonałe nawilżenie i odżywienie skóry, a przede wszystkim za możliwość zafundowania sobie dzięki nim domowej wersji SPA” – tak prowadzone działania promocyjne komentuje Magdalena Walińska – Product Manager Beauty Care Category w Panasonic.
Akcja rozpoczęła się 17 listopada i będzie trwała do 12 stycznia lub do wyczerpania zapasów nagród, obejmując sklepy zarówno stacjonarne, jak i internetowe w całej Polsce. Działania wspierane będą m.in. komunikacją w magazynach Viva oraz Party, kampanią w Internecie na portalach Onet.pl, Interia.pl, Styl.pl oraz w porównywarkach cen i na Facebooku, aktywnościami PR oraz poprzez współpracę z influencerami – Anią Zając z bloga Fashionable oraz Sylwią Gaczorek. Za koncept i obsługę promocji oraz działania komunikacyjne odpowiada Agencja S4, a za planowanie i zakup mediów – Charlie Warsaw.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing