DOTYKAM=WYGRYWAM: Beata Sadowska, Lidia Kalita i siostry ADiHd zachęcają do regularnego badania piersi

DOTYKAM=WYGRYWAM: Beata Sadowska, Lidia Kalita i siostry ADiHd zachęcają do regularnego badania piersi
Ruszyła 8. edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej DOTYKAM=WYGRYWAM współorganizowaną przez markę Panache. W ramach akcji znane osoby zachęcają do regularnego samobadania piersi i re(CYC)lingu – oddawania swoich starych, nienoszonych już biustonoszy.
O autorze
1 min czytania 2019-10-02

„Dbanie o zdrowe piersi to nie jednorazowy temat” – pod takim hasłem odbywa się po raz 8.akcja DOTYKAM=WYGRYWAM. Jej głównym celem jest promocja profilaktyki raka piersi poprzez propagowanie regularnego samobadania piersi i noszenie dobrze dobranego biustonosza.

Do akcji w tym roku dołączyły gwiazdy, które wzięły udział w nagraniu filmu nawołującego do wypracowania w sobie nawyku dbania o zdrowie piersi. Ambasadorami kampanii zostali: Beata Sadowska, Daria Widawska, Elżbieta Romanowska, Marzena Rogalska, Aleksandra Kisio, Karolina Szostak, Lidia Kalita, Lidia Popiel, Anna Gzyra-Augustynowicz, Anna Iberszer, Olga Kozierowska, Anna Męczyńska oraz pierwszy mężczyzna, który stał się ambasadorem kampanii – Qczaj, a także  influencerki: siostry ADiHD, Anka Dziedzic Fit Mom, Karolina Cwalina, Mum Me oraz przedstawicielki młodego pokolenia: Olciiak i Lila Janowska. Do kampanii dołączyła także Zofia Ławrynowicz, Poseł na Sejm RP.

Co więcej, billboardy i plakaty z wizerunkiem ambasadorów kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM zachęcają do tzw. re(CYC)lingu. Każdy, oddając zużyty biustonosz do re(CYC)liguw w profesjonalnych salonach brafittingowych biorących udział w kampanii, przyczynia się do zwiększenia środków, jakie trafią na realizację działań statuowych stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny i fundacji Wsparcie na Starcie. Kampanię można wesprzeć także kupując limitowaną wersję koszulki zaprojektowaną przez projektantkę Lidie Kalitę oraz specjalnie stworzony olejek do masażu przez polską firmę BIOUP.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację odpowiada inicjatorka i organizator 8. edycji kampanii Izabela Sakutova, właścicielka firmy SO CHIC, wyłącznego dytrybutora Panache Lingerie w Polsce, która odpowiada za zakup mediów. Działania public relations realizuje Agencja PRIMOLOKO.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W październiku 2018 roku Rak’n’Roll wystartował z kampanią „Coś do nich mam!”, w ramach której zachęcał kobiety do regularnego badania swoich piersi. By im to ułatwić, Fundacja stworzyła bota BOOBlabla, który umawiał na dofinansowane badanie USG piersi w gabinetach w całej Polsce.

PS2

Październik uznawany jest na całym świecie za miesiąc świadomości raka piersi. Z tej okazji, Pałac Kultury i Nauki w Warszawie 1 października rozświetlił się na różowo. Celem akcji jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na temat profilaktyki raka piersi oraz wyrażenie solidarności z chorymi na nowotwór.

PS3

Serena Williams wystąpiła w kampanii społecznej na rzecz walki z rakiem piersi. W spocie promującym akcję słynna tenisistka zakrywając swoje nagie piersi śpiewa piosenkę „I Touch Myself”, która jest hymnem kobiet walczących z nowotworem.

PS4

Więcej kampanii, których celem jest profilaktyka raka piersi >>>