fot. Materiały prasowe DoubleVerify (H. Świtalski)
Nowy Jork/Berlin/Warszawa, 21 listopada 2023 r.
Zobacz również
DoubleVerify („DV”) (NYSE: DV), czołowa światowa platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła właśnie rozszerzenie współpracy z firmą Amazon – pomiary obejmą teraz także działania reklamodawców korzystających z zasobów Twitcha, jak i Amazon custom audiences na platformie reklamowej Amazon DSP, z integracją S2S (server-to-server).
Amazon Ads nieustająco wyznacza nowe możliwości w zapewnianiu reklamodawcom realnych wyników biznesowych, zapewniając jednocześnie niezależną weryfikację pomiarów kampanii – powiedział Steven Woolway, EVP, Business Development, DoubleVerify. Bardzo się cieszymy, że w oparciu o nasza udaną integrację z platformą Amazon DSP możemy teraz poszerzyć zakres naszych pomiarów, umożliwiając reklamodawcom łatwą aktywację rozwiązań pomiarowych DoubleVerify w zasobach Twitch i w obszarze Amazon custom audiences.
DV jest pierwszym dostawcą usług pomiarowych, który oferuje reklamodawcom na platformie Amazon DSP (DSP = Demand-Side Platform, platforma sprzedaży reklam) kompleksowe rozwiązania w zakresie jakości i efektywności mediów, pozwalające mierzyć I optymalizować kampanie wyświetlane niestandardowym grupom docelowym (Amazon custom audiences). Amazon custom audiences to niestandardowe (customizowane) segmenty, które mogą wspierać marki w docieraniu czy ponownym docieraniu do klientów (shopperów) bezpośrednio za pośrednictwem Amazon DSP.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Rozwiązania DV dostępne dla reklamodawców Amazon DSP obejmują pomiary w obszarach takich jak: Viewability, Brand Suitability, fraud, invalid traffic (IVT), in-geo (uwzględnienie lokalizacji geograficznej, czy pomiary Attention (DV Authentic AttentionⓇ). Ponadto reklamodawcy mogą od teraz bezproblemowo uruchamiać rozwiązania DV dotyczące Viewability, fraudów / IVT i pomiarów in- geo w zasobach reklamowych platformy Twitch (jest to należąca do Amazon platforma live streamingowa dla treści związanych z grami (gaming), rozrywką, sportem, muzyką itp.) – za pośrednictwem serwera Twitch Ad Server i/lub Amazon DSP.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Od teraz reklamodawcy w zasobach Twitcha i Amazon custom audiences mogą uzyskać dostęp do szczegółowych wskaźników i insightów dotyczących kampanii za pomocą DV PinnacleⓇ – autorskiej platformy usługowo-analitycznej firmy DoubleVerify, która umożliwia dostęp do informacji o jakości i efektywności na różnych urządzeniach i dla różnych rozwiązań zakupowych.
Przez lata DV rozwijał portfolio swoich usług programatycznych na platformie Amazon DSP (m.in. Authentic Brand Suitability, Custom Contextual oraz CTV Activation Certification). Dzięki tej ostatniej integracji, reklamodawcy mogą teraz wykorzystywać niezależne rozwiązania pomiarowe DV w znacznie szerszej gamie mediów digitalowych.
DoubleVerify to wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru i analizy mediów cyfrowych. Misją firmy jest uczynienie ekosystemu reklamy cyfrowej silniejszym i bezpieczniejszym, a tym samym zachowanie uczciwej wymiany wartości między kupującymi i sprzedającymi media cyfrowe. Setki reklamodawców z listy Fortune 500 korzystają na całym świecie z bezstronnych danych i analiz DoubleVerify w celu poprawy jakości i skuteczności kampanii oraz maksymalizacji zwrotu z inwestycji w reklamę cyfrową. Więcej na: www.DoubleVerify.com