fot. Instagram
Kosmetyczna firma Dove od lat angażuje się nie tylko w produkcję m.in. kremów i balsamów, ale również w zwiększanie zainteresowania tematami związanymi ze zdrowiem psychicznym, wsparciem młodzieży i szeroko pojętą definicją piękna. Po serii reklam prezentujących m.in. proces tworzenia portretów użytkowniczek kosmetyków Dove przez rysownika portretów pamięciowych („Szkice prawdziwego piękna”, 2013), czy szkodliwy wpływ filtrów internetowych na postrzeganie siebie („Odwrócone selfie”, 2021), nadszedł czas na kolejne zaskoczenie dla klientów.
Zobacz również
Lennnie — animowany influencer, promuje dbanie o samoocenę
W ramach wieloletniej kampanii pt. „Dove Self-Esteem”, na koncie marki na TikToku i Instagramie pojawiły się nagrania z Lennniem w roli głównej. Co ciekawe, bohater jest animacją (@itslennnie), a jego zadaniem jest przypominanie nam wszystkim o tym, jak istotni i wartościowi jesteśmy. Najnowszej kampanii firmy Dove towarzyszy m.in. piosenka, której tekst nawiązuje do dostrzegania piękna w nas samych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Źródło: Instagram
Lennnie to rysunkowa postać, która na instagramowym koncie zgromadziła już ponad 1,8 miliona obserwujących. Na co dzień, twórcy treści spod szyldu @itslennnie tworzą posty i rolki skupione wokół pozytywnego przekazu, przeżywania emocji i dawania wsparcia w walce z wyzwaniami codzienności. Wydaje się zatem, że taki wybór bohatera najnowszej akcji Dove to strzał w dziesiątkę. Choć graficzna odsłona akcji może zaskakiwać (dotychczas w spotach występowali żywi ludzie w różnym wieku), to przekaz płynący od Dove od lat jest niezmienny: kochaj siebie, pamiętaj o tym, że jesteś wyjątkowy i bądź dla siebie życzliwy każdego dnia.
Wśród osób, które udostępniły materiały promocyjne Dove znalazły się m.in. aktorka Jennifer Aniston i celebrytka Kim Kardashian.
PS Marka Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu, by wesprzeć nastolatki w świadomym korzystaniu z social mediów
Jesteś głodna? Napij się wody! Chcesz się pozbyć cellulitu? Owiń się folią spożywczą! A jeśli marzysz o pełnych ustach, wystarczy kilka minut w gabinecie – to słyszą polskie nastolatki, przeglądając treści w social mediach.
PS2 Dove i Nike łączą siły w walce o poprawę sportowej samooceny nastoletnich dziewcząt
Body Confident Sport to zestaw narzędzi trenerskich stworzony z myślą o poprawie sportowej samooceny dziewcząt w wieku od 11 do 17 lat. Naukowo przebadane metody mają za zadanie przekonać nastolatki do uprawiania sportu. Program jest promowany przez Venus Williams – ambasadorkę marki Dove.