7 czerwca br. we Francji rozpoczną się mistrzostwa świata kobiet w piłce nożnej. Z tej okazji marka Nike przygotowała spot, który jest swego rodzaju hołdem dla siły i determinacji płci żeńskiej.
W reklamie przedstawiona została historia 10-letniej Makeny Cook, która jest częścią dziecięcej eskorty wprowadzającej zawodniczki na mecz. W spocie dziewczynka wyrusza w niezwykłą podróż, w której występuje w roli kobiety odnoszącej sukcesy w piłce nożnej. Towarzyszą jej znane na całym świecie futbolistki, takie jak m.in. Andressa Alves, Lieke Martens, Sam Kerr czy Fran Kirby.
Zobacz również
Spotem „Dream Further” Nike zachęca młode dziewczyny i dorosłe kobiety do przełamywania wszelkich stereotypów oraz dążenia do spełnienia swoich marzeń.
Za realizację odpowiada agencja Wieden+Kennedy.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Z okazji zbliżających się mistrzostw świata w piłce nożnej kobiet, które będą transmitowane przez BBC, brytyjska stacja stworzyła hip-hopowy utwór, będący wyrazem kobiecej siły.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Nike w spocie „Dream Crazier” po raz kolejny inspirował kobiety do pokonywania wyzwań i osiągania sukcesów. W reklamie marka pokazała ważne momenty z życia znanych sportsmenek, jak Serena Williams, Simone Biles, czy Ibtihaj Muhammad.
PS3
Tiger Woods miał w swoim życiu wiele wzlotów i upadków, ale trzeba mu przyznać jedno – cały czas wytrwale dążył do tego, by być jak najlepszym. 14 kwietnia br. słynny golfista po raz piąty wygrał turniej Masters, w związku z czym marka Nike postanowiła złożyć mu hołd.