Druga edycja Wyzwania Smaku Pepsi

uż wkrótce w Polsce rusza druga edycja Wyzwania Smaku Pepsi, czyli legendarnej kampanii, w której konsumenci próbują napojów, odkrywają, który bardziej im smakuje.
O autorze
2 min czytania 2014-06-12

W telewizji można oglądać reklamę, w której Pepsi dziękuje wszystkim za świetną zabawę w pierwszej edycji Wyzwania Smaku w 2013 roku i zapowiada jeszcze więcej zabawy tego lata. Nie zabraknie niespodzianek i totalnych nowości – po raz pierwszy będzie można podjąć Wyzwanie Smaku Pepsi także z napojami typu cola bez dodatku cukru. Start akcji już na początku lipca!

Na czym polega Wyzwanie Smaku Pepsi?

Wyzwanie Smaku Pepsi to duża dawka zabawy, pozytywnych emocji i zaskoczenia! Każdy ma okazję wziąć udział w tzw. „ślepym teście” smaku, czyli spróbować Pepsi i innego napoju typu cola z nieoznaczonych kubków i powiedzieć, który smak mu bardziej odpowiada. Szczegóły wyjaśnia Magdalena Kuźnik, Senior Brand Manager PepsiCo Poland:

„Każdy, kto chce podjąć Wyzwanie Smaku Pepsi, otrzymuje od nas dwa napoje typu cola w nieoznaczonych kubkach, następnie próbuje każdego z nich i decyduje, który bardziej mu smakuje. Cenimy zasady fair-play, więc oba napoje są schłodzone do tej samej temperatury, a także przelewane ze świeżo otwartych puszek. Uczestnik zabawy nie wie, który napój znajduje się w którym z kubków, więc podejmuje decyzję o tym, który mu bardziej odpowiada wyłącznie na podstawie smaku. I często jest naprawdę zaskoczony! Przekonajcie się sami i podejmijcie Wyzwanie Smaku Pepsi tego lata!” – zachęca Magdalena Kuźnik.

Jak bawiliśmy się w ubiegłym roku?

Dwa miesiące, kilkadziesiąt eventów w całej Polsce i ponad 87 000 osób, które podjęły wyzwanie – oto bilans Wyzwania Smaku Pepsi, które miało swoją premierę w Polsce w 2013 roku. A jak polskim konsumentom smakowała Pepsi? Wyśmienicie, bo aż 64% osób biorących udział w Wyzwaniu Smaku wybrało smak Pepsi! Esencję zabawy i pozytywnych emocji zamknięto w najnowszej reklamie, w której Pepsi przypomina jak bawiliśmy się podczas Wyzwania Smaku w 2013 roku i zaprasza wszystkich do podjęcia wyzwania tego lata! 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co nowego czeka nas w tym roku?

Pamiętacie kultową reklamę z jadem skorpiona? Tak, tak – w tym roku do zabawy przyłącza się także zupełnie nowa Pepsi Max bez cukru! To oznacza, że na wybranych eventach będzie można podjąć również wyzwanie na napojach typu cola bez dodatku cukru.

Jednak okazuje się, że to nie jedyna nowość, jaką szykuje dla nas Pepsi! W tym roku eventów będzie jeszcze więcej, a dodatkowo pojawi się na nich specjalny Niezły Gość…Chcecie wiedzieć więcej? Zachęcamy do śledzenia profilu Pepsi na Facebooku lub regularnego odwiedzania strony www.pepsi.pl. Oprócz informacji o zbliżających się eventach, czeka tam na Was także duża porcja łamigłówek i zagadek. Jeśli będziecie pomysłowi, być może uda się Wam rozszyfrować, kto będzie tajemniczym Niezłym Gościem podczas tegorocznej edycji Wyzwania Smaku Pepsi! Zachęcamy do wspólnej zabawy!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się