To druga odsłona kampanii mobilnej Durex w aplikacji Listonic – wygodna lista zakupów. Promowany produkt – Durex Performax Intense wyświetla się przy produktach związanych ze świętami.
Reklamy dodają się kontekstowo do wpisów na listach zakupów konsumentów. I tak np. reklama “Na deser w sypialni” wyświetli się po dodaniu do listy słowa “babka”, klikalny tekst “zapragniecie jeszcze ostrzejszych doznań” doda się do listy zakupów przy “chrzanie”, “w jego rytmie dojdziecie na szczyt” pokaże się przy wpisie “mazurek”. Po kliknięciu w reklamę konsument zobaczy dopasowaną do urządzeń mobilnych stronę, z której jednym kliknięciem można dodać Durex Performax Intense do listy zakupów.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Kampania potrwa do 31 marca. W jej ramach prowadzone będą działania w Listonic z wykorzystaniem reklamy wizerunkowej oraz kontekstowej. Za pomysł oraz jego realizację odpowiedzialna jest agencja mobile marketingu Mobext Polska (Havas Media) we współpracy z Listonic.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1