Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Druga odsłona kampanii Grupy VIVE z Mariuszem Przybylskim i WWF

Od 01 grudnia ruszyła druga odsłona kampanii wizerunkowej Grupy VIVE, czyli powiązanych ze sobą spółek, z których główna – VIVE Textile Recycling, jest liderem w branży recyclingu tekstyliów. Bohaterem kampanii jest torba projektu Mariusza Przybylskiego, dostępna w sieci sklepów VIVE Profit.
O autorze
2 min czytania 2016-12-05

Marka przekazuje cały zysk ze sprzedaży na działania WWF, organizacji ekologicznej.

Marka promuje ideę nadawania drugiego życia używanym tekstyliom we współpracy z projektantem mody – Mariuszem Przybylskimi i organizacją ekologiczną – WWF Polska. Akcje reklamowe będą realizowane
w prasie, Intrenecie, na nośnikach Outdoor oraz w kanałach Grupy VIVE. Kampania promuje torby wykonane
z włókniny przygotowanej specjalnie na potrzeby projektu, z materiałów tekstylnych pochodzących z recyklingu, którą można zakupić w VIVE Profit – sieci wielkopowierzchniowych sklepów z niepowtarzalną odzieżą. Pierwszym etapem kolejnej kampanii jest komunikacja o torbie jako idealnym prezencie na święta,
w której marka współpracuje z blogerami lifestylowymi.

Realizacja kampanii

Kampania będzie prowadzona na nośnikach Outdoor w Warszawie, tych zlokalizowanych przy sklepach VIVE Profit, a także w prasie kobiecej (w tytułach: VIVE, Glamour, Avanti) czy magazynach (Shopping Center Poland). Akcja będzie ponadto realizowana poprzez kampanie w Google, e-mail marketing, w serwisach społecznościowych, kanałach Grupy VIVE (strony internetowe – www.vivegroup.pl, www.vivetextilerecycling.pl, www.viveprofit.pl, www.textileupcycling.pl , social media – profil marek VIVE Textile Recycling, VIVE Profit Center, Mariusza Przybylskiego i WWF Polska na Facebooku i Instagramie) oraz w sieci sklepów VIVE Profit. Komunikacja będzie prowadzona również na dedykowanej stronie www.szafavive.pl, gdzie marka będzie przedstawiała stylizacje z torbą oraz prowadziła konkursy dla użytkowników serwisu. Kampania potrwa do końca czerwca 2017 roku.

Za strategię, kreację, realizację kampanii i zakup mediów odpowiada Dział Marketingu Grupy VIVE, który świadczy usługi marketingowe dla wszystkich spółek Grupy VIVE.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bohater kampanii

Kampania promuje torby wykonane z włókniny przygotowanej specjalnie na potrzeby projektu, z materiałów tekstylnych pochodzących z recyklingu. Melanżowy filc na torby powstał z tekstyliów wyselekcjonowanych
z surowca dostarczonego przez VIVE Textile Recycling, spółki która jest liderem nurtu Textile Recycling
i organizatorem projektu ADAPTACJA.

Limitowaną edycję toreb casualowych można kupić w sieci sklepów VIVE Profit, należącej do spółki Grupy VIVE. Wielkopowierzchniowe lokale z niepowtarzalną odzieżą używaną, znajdują się na terenie całego kraju. Adresy placówek można znaleźć na stronie www.viveprofit.pl Ekologiczne torby są również do nabycia
w warszawskich butikach projektanta Mariusza Przybylskiego (MODO i MYSIA 3) oraz w jego sklepie online pod adresem www.mariuszprzybylski.com.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Do współpracy nad projektem „ADAPTACJA” marka zaprosiła Mariusza Przybylskiego – znanego projektanta, któremu torba zawdzięcza swój wygląd i ekskluzywny charakter oraz WWF Polska – organizację ekologiczną, której misją jest powstrzymanie dalszej degradacji środowiska naturalnego Ziemi i kształtowanie przyszłości,
w której ludzie będą żyli w harmonii z przyrodą.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Polski oddział WWF realizuje programy środowiskowe, które wspierane są przez Grupę VIVE i projektanta Mariusza Przybylskiego, poprzez przekazanie całkowitego zysku ze sprzedaży toreb na ich realizację.

Więcej na www.textileupcycling.pl . Pobierz aplikację mobilną ADAPTACJA dostępną tutaj.