Kampania „Metry2 szczęścia” obejmuje spoty TV emitowane w TVP, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych oraz na portalach internetowych. Uzupełnieniem jest gazetka z ofertą produktową, dystrybuowana w wybranych tytułach prasowych (wnętrzarskie, kobiece oraz opiniotwórcze).
Bohaterami spotów są osoby na różnych etapach życia (w tym przypadku para oraz młoda mama), co podkreśla różnorodność asortymentu, oferowanego przez markę. Łącznikiem i narratorem opowiadanych historii jest ambasadorka Komfort, Dorota Szelągowska.
Zobacz również
W nowej odsłonie kampanii pojawia się informacja o aktualnych okazjach cenowych w sieci: promocyjnej wykładzinie Montello (w cenie obniżonej z 44,99 zł/mkw na 29,95 zł/mkw), oraz panelu podłogowym Dąb Savoyen, który w czasie wakacyjnych remontów dostępny jest w supercenie 10,95 zł/mkw.
Uzupełnieniem komunikacji jest galeria inspiracji na stronie internetowej www.komfort.pl, na której znajdują się również porady z zakresu aranżacji i wykańczania wnętrz.
Spoty TV emitowane są od 18 lipca br. Przy ich produkcji marka Komfort współpracowała z agencją Opus B. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Codemedia (TV, online) oraz Komfort (prasa).
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Słuchaj podcastu NowyMarketing