Kampania „Metry2 szczęścia” obejmuje spoty TV emitowane w TVP, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych oraz na portalach internetowych. Uzupełnieniem jest gazetka z ofertą produktową, dystrybuowana w wybranych tytułach prasowych (wnętrzarskie, kobiece oraz opiniotwórcze).
Bohaterami spotów są osoby na różnych etapach życia (w tym przypadku para oraz młoda mama), co podkreśla różnorodność asortymentu, oferowanego przez markę. Łącznikiem i narratorem opowiadanych historii jest ambasadorka Komfort, Dorota Szelągowska.
Zobacz również
W nowej odsłonie kampanii pojawia się informacja o aktualnych okazjach cenowych w sieci: promocyjnej wykładzinie Montello (w cenie obniżonej z 44,99 zł/mkw na 29,95 zł/mkw), oraz panelu podłogowym Dąb Savoyen, który w czasie wakacyjnych remontów dostępny jest w supercenie 10,95 zł/mkw.
Uzupełnieniem komunikacji jest galeria inspiracji na stronie internetowej www.komfort.pl, na której znajdują się również porady z zakresu aranżacji i wykańczania wnętrz.
Spoty TV emitowane są od 18 lipca br. Przy ich produkcji marka Komfort współpracowała z agencją Opus B. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Codemedia (TV, online) oraz Komfort (prasa).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing