Projekt polskiej marki Patrizia Aryton pt. „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” po raz drugi łączy Kobiety, które dzielą się z Polkami swoimi doświadczeniami. Firma, która świadomie zrezygnowała z kampanii z udziałem modelek, stawia na autentyczne historie opowiedziane przez nietuzinkowe bohaterki.
Zaangażowane społecznie, matki, partnerki sprawnie łączą funkcje businesswoman z rozwojem swoich pasji i życiowych przedsięwzięć. Celem kampanii jest nie tylko chęć inspiracji innych Kobiet do walki o swoje marzenia, ale też wzmocnienie ich pewności siebie oraz wiary we własne możliwości. Żyją w zgodzie ze sobą, przez co sprawnie mobilizują do działania różne jednostki by zmieniać otaczający świat. W wiosenno-letniej edycji na platformach komunikacyjnych marki swoimi historiami dzielą się Panie: Monika Lewandowska, Magdalena Sielska, Marta Jankowska, Daria Kuttene, Krystyna Włodarek.
Zobacz również
Do drugiej odsłony kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” nieprzypadkowo zostały wybrane stylizacje oparte na dwóch kolorach. Zestawy ubrań w naturalnej kolorystyce przypominające włoskie cappuccino z kofeiną, która tak samo jak każda historia bohaterek pobudza do działania i poprawia nastrój. Odcienie brązu w połączeniu z bielą podkreślają szlachetny charakter pozujących Pań. Ten pierwszy opisywany jest jako kolor osób porządnych, niewyrachowanych i solidnych, co idealnie odzwierciedla życiorysy bohaterek akcji. Delikatna biel w symbolice uznawana jest za nowy początek, ale to także świadectwo transparentnych działań na rzecz społeczeństwa, którymi mogą pochwalić się wybrane Panie.
– Ten projekt to wymiana doświadczeń, wzajemna nauka oraz ogromny szacunek. Przy każdym spotkaniu z bohaterkami doceniam ich szczerość i zaangażowanie. Ich pełne emocji historie są dla mnie niezwykle ważne i cieszę się, że dzięki marce możemy je przekazać szerszej publiczności. Poprzez wywiady, rozmowy chcemy przekazać wartości, z którymi się identyfikujemy i wspieramy całym sercem. – opowiada Dyrektor Kreatywna Patrycja Cierocka-Szumichora.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Mając na uwadze rozpoczęte przez Dyrektor Kreatywną Patrycje Cierocką-Szumichorę zmiany w firmie, nowa kolekcja na sezon wiosna-lato 2021 marki Patrizia Aryton powstawała w duchu świadomego budowania garderoby. Tak samo jak w przypadku sezonu jesienno-zimowego wszystkie tkaniny były skrupulatnie weryfikowane, nie tylko pod względem autentyczności certyfikatów, ale też procesów pozyskiwania oraz całej produkcji. Od ponad 30 lat istnienia firmy na rynku mody jednym z głównych priorytetów była długowieczność produktu dostarczanego do Klientek. W kolekcji nie brakuje klasycznych garniturów w letnich odsłonach i kolorach, sukienek w oryginalne printy czy funkcjonalnych kombinezonów, które zbierają coraz większe grono wielbicielek. Uzupełnieniem stylowych propozycji są wygodne dresy w eleganckiej odsłonie, które w ostatnim okresie stały się alternatywą dla sztywnych uniformów. W połączeniu z jedwabną koszulą lub bluzką z lnianą marynarką stanowią nowoczesną interpretację dla dresscodu biznesowego.
Kolekcja wiosna-lato 2021 Patrizia Aryton jest dostępna w sklepach online oraz salonach marki w całej Polsce. W drugiej odsłonie kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” przedstawionych zostaje 5 sylwetek z inspirującymi bohaterkami. Wizerunki będą sukcesywnie pokazywane na kanałach społecznościowych marki Patrizia Aryton oraz będą komunikowane w salonach firmowych na terenie kraju.