Sama obecność w sieci, nawet z najlepszą reklamą online, już nie wystarczy, by odnieść trwały sukces.
Kupujących online zniechęcają przede wszystkim nachalne, powtarzające się i nietrafione reklamy. Natomiast dobrze dobrane rekomendacje produktów oraz bardziej stonowana i spersonalizowana prezentacja będzie wydajnym narzędziem, pozwalającym realizować większą sprzedaż.
Wykorzystaj supermoce, które masz w zasięgu ręki i #dorzućDOpaczki materiały drukowane! Papier w naturalny sposób uwodzi i porywa odbiorców. Jest namacalny, ma swoją fizyczność, określoną strukturę, zapach. Jest o wiele lepszym nośnikiem emocji niż media cyfrowe.
Zobacz również
O tym jak wykorzystać materiały drukowane w swoich strategiach marketingowych przeczytasz w ebooku, który przygotowałem razem z ekipą z drukomat.pl.
Jeśli jeszcze masz wątpliwości czy warto, zerknij na kilka danych poniżej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Komunikaty przekazywane poprzez materiały drukowane są łatwiejsze do zrozumienia i lepiej zapamiętywane.
- Wymagają 21% mniej wysiłku poznawczego niż media cyfrowe.
- Reklamy w formie papierowej pozwalają łatwiej zapamiętać więcej szczegółów. Potwierdziło to 75% uczestników biorących udział w badaniach przeprowadzonych dla Poczty Kanadyjskiej. Dla porównania, tylko 44% z grupy badanych zapamiętało te same szczegóły przedstawiane za pomocą mediów elektronicznych.
- 51% badanych było bardziej skłonnych do zakupu, gdy reklama przedstawiana była w formie papierowej.
Ukradnij uwagę swoich klientów, buduj ich doświadczenia i zaangażowanie używając do tego emocji, które niesie ze sobą papier!
Wielowątkowość codziennych działań, rozproszenie uwagi i brak cierpliwości do przetwarzania długich treści to nasze główne grzechy, nierozerwalnie związane z intensywnym korzystaniem z mediów cyfrowych. To one najczęściej definiują sposób, w jaki pracujemy, przyswajamy treści, czy szukamy rozrywki w sieci. Przekłada się to także na nasze cyfrowe zakupy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jako konsumenci oczekujemy wygody, zainteresowania, wzorowej obsługi, błyskawicznie ładujących się stron internetowych i łatwych płatności online. Zakupy w internecie muszą przewyższać standardy, jakie oferują sklepy offline. Oczekiwania klienta są bowiem wysokie, a lojalność i przywiązanie do marki coraz słabsze.
Budujmy doświadczenia klienta! Wykorzystajmy moment euforii i dużej energii, ekscytacji jaka towarzyszy momentowi odbioru paczki. Przenieśmy z offline do online to, co skutecznie generuje większą sprzedaż i buduje zaufanie, zapewniając przy tym emocje.
W naszym ebooku #dorzućDOpaczki pokazujemy krok po kroku jak wykorzystać materiały drukowane do optymalizacji działań marketingowych w sklepach internetowych. Każdy, kto poważnie myśli o sprzedaży w sieci, znajdzie w nim na pewno coś dla siebie.
Dzięki materiałom drukowanym masz super moc w zasięgu ręki. Sięgnij po nią!
Potrzebujesz wsparcia? Umów się na spotkanie z jednym z naszych konsultantów! Zobacz co słychać na naszym blogu oraz w mediach społecznościowych i sprawdź, jak pracowaliśmy z dotychczasowymi partnerami w ramach akcji #dorzućDOpaczki.
Drukomat to jeden z najnowocześniejszych portali do zlecania druku online. Pomagamy sklepom internetowym w rozwoju. Łączy nas jeden ten sam cel – efektywna sprzedaż w sieci!
Artykuł powstał we współpracy z Drukomat.pl.