Z miłości do printu
Z Loveink poznajemy się dzięki wspólnej znajomej, a przy okazji klientce Drukomatu. Szybko znajdujemy wspólny język i zauważamy, że łączy nas… miłość do tuszu. W jednym przypadku chodzi o farbę drukarską, w drugim o tę do tatuażu.
Misją Loveink jest szerzenie dobrych praktyk, związanych z dbaniem o tatuaże. W ofercie marki znajdziemy szeroką gamę kosmetyków do pielęgnacji zarówno świeżego, jak i zagojonego tatuażu. Masła i oleje Loveink rozkochują w sobie każdego swoim zapachem oraz jakością w 100% naturalnych, wegańskich składników. Marka starannie dobiera i sprawdza dostawców, aby produkty, które oferuje były bezpieczne i przyjazne dla osób posiadających tatuaże.
Zobacz również
Fot. Loveink
– Każdy kosmetyk, zanim trafi do sprzedaży, jest testowany przez nas osobiście. Nie dopuszczamy żadnych kompromisów, restrykcyjnie sprawdzamy wszystkie produkty w różnych warunkach, aby klienci mogli się nimi cieszyć – mówi Paweł Bubiak, założyciel i pomysłodawca Loveink.
Przyjemne doświadczenia na każdym kroku
Ekipa Loveink wie, jak ważny jest moment, kiedy wymarzony wzór tatuażu przenoszony jest na skórę. Towarzyszy temu wiele pozytywnych emocji, w tym ekscytacja i radość, które z łatwością można przedłużyć, przenosząc je również na grunt doświadczeń zakupowych – począwszy od doskonałej obsługi klienta, po moment otwierania przesyłki z zamówieniem. Kolorowa bibuła, naklejki oraz pocztówki stworzone we współpracy z artystami – tatuatorami powodują, że każde zamówienie jest wyjątkowe i staje się prezentem od siebie dla siebie!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Fot. Loveink
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Współpraca, która wnosi nową jakość
Przedsięwzięcie realizowane w duecie Drukomat i Loveink okazało się strzałem w dziesiątkę. Możliwości drukarni pokryły się z potrzebami marki w zakresie kolejnych materiałów poligraficznych dla osób zamawiających produkty Loveink. Dotychczasową kolekcję marki zasiliły pudełka z wieczkiem oraz fasonowe w pełnym zadruku, plakaty, pocztówki z uszlachetnieniem w postaci błyszczącego lakieru na froncie oraz naklejki z logo, uzupełniające zamówienia klientów.
Wspólnie stworzony zestaw prezentuje się zjawiskowo!
Współpraca z Loveink pomogła nam przekazać sedno akcji #dorzućDOpaczki, które można wyrazić w słowach: niezależnie od wielkości biznesu online, zawsze warto zadbać o wartość dodaną dla klienta. Namacalny gratis w postaci naklejki, ulotki z rabatem albo interesującego pudełka zbiorczego na kilka produktów nie jest dużym wydatkiem marketingowym, a potrafi pozytywnie wpłynąć na ocenę doświadczenia zakupowego i zwiększyć szansę na to, że klient ponownie napełni zakupowy koszyk lub poleci sklep innym.
Chcesz wziąć udział w akcji #dorzućDOpaczki? Zgłoś się do nas!
#DrukomatMasterclass: webinary – ebooki – publikacje.
Artykuł powstał we współpracy z Drukomat.