DRUKOMAT MASTERCLASS: Loveink & Drukomat. Historia spisana tuszem, z printem w tle

DRUKOMAT MASTERCLASS: Loveink & Drukomat. Historia spisana tuszem, z printem w tle
Akcja #dorzućDOpaczki to – oprócz dzielenia się wiedzą z zakresu druku oraz e-commerce – przede wszystkim współpraca ze wspaniałymi partnerami. Po Hygge Nights oraz Panu Drwalu przyszedł czas na Loveink. Poznaj historię przyjaźni, która została przypieczętowana tuszem.
O autorze
1 min czytania 2021-06-30

Z miłości do printu

Z Loveink poznajemy się dzięki wspólnej znajomej, a przy okazji klientce Drukomatu. Szybko znajdujemy wspólny język i zauważamy, że łączy nas… miłość do tuszu. W jednym przypadku chodzi o farbę drukarską, w drugim o tę do tatuażu.

Misją Loveink jest szerzenie dobrych praktyk, związanych z dbaniem o tatuaże. W ofercie marki znajdziemy szeroką gamę kosmetyków do pielęgnacji zarówno świeżego, jak i zagojonego tatuażu. Masła i oleje Loveink rozkochują w sobie każdego swoim zapachem oraz jakością w 100% naturalnych, wegańskich składników. Marka starannie dobiera i sprawdza dostawców, aby produkty, które oferuje były bezpieczne i przyjazne dla osób posiadających tatuaże.


Fot. Loveink

– Każdy kosmetyk, zanim trafi do sprzedaży, jest testowany przez nas osobiście. Nie dopuszczamy żadnych kompromisów, restrykcyjnie sprawdzamy wszystkie produkty w różnych warunkach, aby klienci mogli się nimi cieszyć – mówi Paweł Bubiak, założyciel i pomysłodawca Loveink.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przyjemne doświadczenia na każdym kroku

Ekipa Loveink wie, jak ważny jest moment, kiedy wymarzony wzór tatuażu przenoszony jest na skórę. Towarzyszy temu wiele pozytywnych emocji, w tym ekscytacja i radość, które z łatwością można przedłużyć, przenosząc je również na grunt doświadczeń zakupowych – począwszy od doskonałej obsługi klienta, po moment otwierania przesyłki z zamówieniem. Kolorowa bibuła, naklejki oraz pocztówki stworzone we współpracy z artystami – tatuatorami powodują, że każde zamówienie jest wyjątkowe i staje się prezentem od siebie dla siebie!


Fot. Loveink

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Współpraca, która wnosi nową jakość

Przedsięwzięcie realizowane w duecie Drukomat i Loveink okazało się strzałem w dziesiątkę. Możliwości drukarni pokryły się z potrzebami marki w zakresie kolejnych materiałów poligraficznych dla osób zamawiających produkty Loveink. Dotychczasową kolekcję marki zasiliły pudełka z wieczkiem oraz fasonowe w pełnym zadruku, plakaty, pocztówki z uszlachetnieniem w postaci błyszczącego lakieru na froncie oraz naklejki z logo, uzupełniające zamówienia klientów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wspólnie stworzony zestaw prezentuje się zjawiskowo!

Współpraca z Loveink pomogła nam przekazać sedno akcji #dorzućDOpaczki, które można wyrazić w słowach: niezależnie od wielkości biznesu online, zawsze warto zadbać o wartość dodaną dla klienta. Namacalny gratis w postaci naklejki, ulotki z rabatem albo interesującego pudełka zbiorczego na kilka produktów nie jest dużym wydatkiem marketingowym, a potrafi pozytywnie wpłynąć na ocenę doświadczenia zakupowego i zwiększyć szansę na to, że klient ponownie napełni zakupowy koszyk lub poleci sklep innym.

Chcesz wziąć udział w akcji #dorzućDOpaczki? Zgłoś się do nas!

#DrukomatMasterclass: webinary – ebooki – publikacje.

 

Artykuł powstał we współpracy z Drukomat.