Ostatnio w cyklu #DrukomatMasterclass podzieliliśmy się kulisami współpracy drukomat.pl z e-commerce’ową marką Hygge Nights. Ten artykuł będzie opowiadał kolejną historię – słowo well-being zamienimy w niej na good-looking, a ostry jak brzytwa druk będzie nawiązywał do doskonałego wyglądu klientów Pana Drwala, tuż po wizycie u golibrody.
Przeciwności się przyciągają
Drukomat i Pan Drwal – dwa różne światy – jeden osadzony w realiach poligrafii, gdzie pot miesza się z zapachem farby drukarskiej i kurzem wyrzucanym spod pracującego Heidelberga, drugi – elegancki, pociągający, dopracowany do perfekcji, o obłędnym zapachu i nienagannym wyglądzie. Czy taki duet ma jakiekolwiek szanse powodzenia? Algorytmy popularnych aplikacji randkowych prawdopodobnie nie dawałyby takiej parze zbyt dużych szans powodzenia, jednak nie od dziś wiadomo, że różnice przyciągają się jak różnoimienne magnesy, a tam gdzie iskrzy, zwykle później płonie ogień. Kiedy obie strony łączy wspólny cel – wywoływać zadowolenie za pomocą wszelkich dostępnych środków – nie ma takiej siły, która mogłaby stanąć im na przeszkodzie.
Zobacz również
Fot. Pan Drwal
Wspólne doświadczenia zbliżają
Łącznikiem pomiędzy drukomat.pl, a Panem Drwalem stały się wspólne interesy. Producent naturalnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i zarostu, który – jak sam o sobie mówi – skupia wokół siebie właściwych ludzi, wspierających przepływ dobrej energii, na swojej ścieżce natrafił również na załogę Drukomatu. Opis, okraszony hasłem Wolność to wybór, który widnieje na stronie internetowej Pana Drwala, doskonale korespondował z systemem wartości podzielanym przez ludzi tworzących jedną z największych drukarni online w Polsce.
Manufaktura Pan Drwal to coś więcej niż naturalne kosmetyki dla mężczyzn. To droga, na którą wstępujesz, bo masz wolny wybór i korzystasz z niego świadomie. Nasze balsamy, olejki, pomady, żele, szampony i perfumy to nie tylko naturalny skład i oryginalny design opakowań, ale również autorskie kompozycje zapachowe wyrażające Twoją osobowość, podkreślające Twój sposób widzenia świata, manifestujące Twój głód doświadczeń.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Fot. Pan Drwal
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zatrzymajmy się na chwilę przy głodzie doświadczeń. Gdyby osadzić go w kontekście relacji marka – klient to naturalnie nasuwa się na myśl skojarzenie o doświadczeniu zakupowym. Ponieważ dbałość o każdy detal to silny punkt w biznesowym podejściu Pana Drwala, perfekcja przejawia się tutaj nie tylko w przemyślanej recepturze produktów oraz fantastycznych opakowaniach, ale także w materiałach drukowanych, które uzupełniają zamówienia klientów w sklepie internetowym. To właśnie ten ostatni element stworzył przestrzeń do zrobienia czegoś razem.
Ciepło, cieplej, gorąco
Holistyczne podejście, uwzględniające potrzebę „dopieszczenia klienta” na każdym etapie procesu zakupowego, stało się punktem styku w relacji drukomat.pl z Panem Drwalem. Marce zależało na współpracy z drukarnią, z którą nie będzie trzeba chodzić na kompromis w kwestii jakości i ceny. Wiedząc, że Drukomat spełnia te warunki i ciesząc się dotychczasowymi zamówieniami Pana Drwala, propozycja udziału w akcji #dorzućDOpaczki pojawiła się spontanicznie. Na symboliczne „tak” nie trzeba było długo czekać, w efekcie czego powstały zestawy produktów poligraficznych, uzupełniające to, co do tej pory marka już posiadała.
Owoc udanej współpracy
Kiedy współpraca się udaje, zwykle jej skutkiem jest jakaś wartość dodana. Tak było również i w tym przypadku. Ta przerodziła się w korzyści zarówno dla obu stron tej relacji, jak i klientów, którzy do dziś cieszą się materiałami drukowanymi, jakie Pan Drwal dołącza do zamówień. Marka w dniu startu współpracy miała już sporo produktów, które idealnie wpisywały się w konwencję akcji #dorzućDOpaczki, m.in.: karnety z podziękowaniami, naklejki z logo, podkładki oraz koperty z nadrukiem. Jako uzupełnienie tego zestawu powstały dodatkowo pudełka fasonowe, pudełka z wieczkiem, naklejki – plomby oraz papier pakowy z nadrukiem.
Sesja zdjęciowa została wykonana w Babett Barber Shop & Tattoo Studio (Wrocław)
Sesja zdjęciowa została wykonana w Babett Barber Shop & Tattoo Studio (Wrocław)
Projekt graficzny nowych produktów poligraficznych miał korespondować z oryginalnym lookiem identyfikacji wizualnej Pana Drwala. Postawiliśmy na białe, gładkie pudełka, które nie odciągają uwagi od logo. Dla kontrastu powstały naklejki (pełniące rolę plomb, zabezpieczających pudełka) zadrukowane w pełnym kolorze, podobnie jak papier pakowy, który wchodził w skład zestawu.
Wspólny udział w akcji #dorzućDOpaczki był dobrą okazją do tego, by zrobić razem coś więcej niż do tej pory. Efekt? Dopracowany jak broda po wizycie u barbera i atrakcyjny jak użytkownik produktów Pana Drwala!
Napisz do mnie, dołącz do akcji #dorzućDOpaczki i pozwól mi opowiedzieć historię Twojej marki!
Drukomat to jeden z najnowocześniejszych portali do zlecania druku online. Pomagamy sklepom internetowym w rozwoju. Łączy nas jeden ten sam cel – efektywna sprzedaż w sieci!
Artykuł powstał we współpracy z Drukomat.pl