Akcja #dorzućDOpaczki w drukomat.pl to doskonały mariaż wiedzy i praktyki z zakresu poligrafii oraz e-commerce. Silne i nietypowe kombo dwóch różnych, ale uzupełniających się światów, przyciąga i multiplikuje kolejne duety (ponieważ szczęście lubi chodzić parami!). W tym przypadku mowa o Drukomat i Plume. Zobacz co udało się osiągnąć podczas współpracy tych dwóch marek.
Wyprawka w wydaniu premium
Plume oferuje gustowne i doskonałe pod względem jakości akcesoria dla niemowląt. W ofercie marki znajdują się pieluszki muślinowe, otulacze z kapturkiem, rożki, komplety pościeli i kocyki oraz gryzaki, czyli wszystko, co powinno znaleźć się w idealnej wyprawce dla nowo narodzonego dziecka. Produkty wykonane są z najwyższej jakości muślinu oraz bawełny wafelkowej. Plume stawia na bezpieczeństwo noworodka już od pierwszych chwil po narodzinach, dlatego wykorzystywane tkaniny posiadają certyfikaty GOTS (bawełna organiczna) i OEKO-TEX (tkaniny wolne od środków wpływających niekorzystnie na zdrowie ludzi). Neutralna kolorystyka i naturalne tkaniny tworzą tutaj duet, który jest przyjemny zarówno dla ciała dziecka, jak i oka rodzica.
Zobacz również
Z miłości do maluszków, z myślą o niespotykanym designie, z zamiłowania do pięknych kolorów.
Fot. Plume
Kanały marki, prowadzone w mediach społecznościowych doskonale oddają klimat Plume.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Profil marki Plume na Instagramie
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W obliczu wyzwania
Przygotowanie dla Plume zestawu produktów poligraficznych było wyjątkowo wymagające, z uwagi na identyfikację wizualną marki opartą o charakterystyczną paletę kolorystyczną. Kiedy zadaniem jest wykonanie różnorodnych produktów poligraficznych z różnych surowców, uzyskanie wysokiej spójności tonalnej całego zestawu potrafi postawić w obliczu wyzwania. Różna nasiąkliwość papieru, w zależności od tego, na jaki nadruk jest aplikowany inny odcień każdego z surowców, a także różny skład barwników występujących w farbach dedykowanych danej technologii, mogą powodować, że niuanse w postaci jaśniejszego lub ciemniejszego tonu pojawią się i wpłyną na ostateczny efekt. W takiej sytuacji, w przypadku subtelnego beżu – koloru królującego w identyfikacji wizualnej Plume, różnicę byłoby widać gołym okiem!
Fot. drukomat.pl
Delikatność w nowej odsłonie
Pierwszymi produktami, jakie powstały dla marki Plume były pudełka fasonowe w dwóch różnych formatach – odpowiednie dla pojedynczych zamówień w sklepie oraz zestawów. Oba wzory zostały wykonane z kartonu, który zapewnił konstrukcji lekkość i delikatność, nie pozbawiając pudełek wytrzymałości. Projekt, utrzymany w duchu minimalizmu, zakładał wykorzystanie stonowanych kolorów z identyfikacji wizualnej marki oraz logotypu, który pojawił się na pokrywie pudełka.
Fot. drukomat.pl
W komplecie znalazł się również voucher z rabatem na kolejne zakupy – doskonały dodatek do zamówień online. Tradycyjny bon upominkowy po wyborze kwadratowego formatu zyskał na świeżości i nowoczesności, a kreacja korespondująca z projektem pudełka pomogła osiągnąć zamierzony efekt, który miał dawać poczucie, że obie rzeczy są spójnymi elementami jednego zestawu.
Fot. drukomat.pl
Ostatnim produktem setu dla marki Plume były wizytówki. Postawiono tutaj na „klasykę gatunku” – format dostosowany został do tradycyjnego wyobrażenia o wizytówce, ale aby utrzymać minimalistyczny look, nadruk został ograniczony do logotypu, adresu e-mail oraz www sklepu internetowego marki Plume. Papier dobrany został zgodnie z surowcem użytym do wykonania bonów upominkowych.
Fot. drukomat.pl
W projekcie próżno szukać ekstrawagancji – miało być elegancko oraz spójnie z resztą elementów zestawu i w takim tonie cały całość została utrzymana.
Zainteresowała Cię akcja #dorzućDOpaczki? Napisz do nas! Chętnie przygotujemy dla Ciebie zestaw produktów i opiszemy naszą historię współpracy.
#DrukomatMasterclass: webinary – ebooki – publikacje.
Artykuł powstał we współpracy z Drukomat.