Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

DUKA dołącza do grona klientów agencji FormUp

W wyniku wygranego przetargu do grona klientów FormUp dołącza DUKA – sklep internetowy oraz sieć sklepów z wyposażeniem kuchni i jadalni w szwedzkim stylu.
O autorze
0 min czytania 2020-10-14

W ramach współpracy agencja FormUp jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę marki w zakresie planowania, zakupu, analityki i optymalizacji mediów digital w kanałach: SEM, SEO i Social Ads. Do zadań agencji należy również wsparcie marki w obszarze content marketingu. Podstawowym celem działań jest generowanie sprzedaży online, a także zwiększenie ruchu w sklepach stacjonarnych.

Współpraca została nawiązana w wyniku wygranego przetargu, rozpoczęła się w październiku 2020 r. i ma charakter długofalowy.