Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Duolingo wprowadza „Centrum Adopcyjne”, aby zachęcić do wspólnej nauki języków obcych

Duolingo wprowadza „Centrum Adopcyjne”, aby zachęcić do wspólnej nauki języków obcych
Platforma do nauki języków obcych zachęca do korzystania z Planów Rodzinnych, które oferują usługę premium dla 6 członków. Aby żadne miejsce we wspólnym pakiecie Duolingo nie pozostało puste, użytkownicy mogą „adoptować” inne osoby, czyli przyłączać ich do swoich planów subskrypcyjnych.
O autorze
1 min czytania 2022-09-23

fot. duolingoadoptioncenter.com

W ofercie Duolingo dostępny jest Plan Rodzinny, czyli pakiet, w którym posiadacz głównego konta – zwany menedżerem rodziny – może podzielić się swoją roczną subskrypcją Super Duolingo z 5 innymi użytkownikami. Często jednak subskrybenci nie znajdują wystarczającej liczby osób wśród swoich znajomych i rodziny, a co za tym idzie – nie wszystkie z sześciu miejsc w pakiecie są wykorzystywane.

Duolingo postanowiło więc wprowadzić nową opcję, która jest odpowiedzią na problem „pustych” miejsc w planie. „Centrum Adopcyjne” pozwala na dołączanie do Planów Rodzinnych innych osób.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Platforma podzieliła się wskazówkami, jak „zostać zaadoptowanym”, czyli w jaki sposób dołączyć do istniejącego Planu Rodzinnego. W pierwszym kroku użytkownik powinien odpowiedzieć na kila pytań Duolingo, aby stworzyć specjalną „ulotkę adopcyjną”. Następnie jest ona udostępniona na Twitterze wraz z hashtagiem #DuolingoAdoptionCenter, co ułatwi nawiązanie kontaktu z osobami, które mają wolne miejsca w swoim pakiecie.

Z kolei osoby, które chcą „zaadoptować” innego użytkownika, mogą przeglądać posty z hashtagiem #DuolingoAdoptionCenter na Twitterze, aby zobaczyć, kto jest chętny na dołączenie do wspólnej nauki języków. Po wyborze nowego członka, można  skontaktować się z nim bezpośrednio na Twitterze i udostępnić link z zaproszeniem do swojego Planu Rodzinnego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

fot. duolingoadoptioncenter.com/how-it-works

Duolingo zachęca do korzystania ze wspólnych pakietów, które niosą ze sobą nie tylko korzyści finansowe, ale także dostęp do opcji premium i możliwość korzystania z aplikacji bez reklam. Co więcej, firma zapewnia, że wspólna nauka to lepsza motywacja, a osoby uczące się języków obcych wykonują dwa razy więcej lekcji dziennie po przystąpieniu do Planu Rodzinnego.

Użytkownicy Duolingo proszą o adopcję 

W ramach promocji Centrum Adopcyjnego, na ulicach Nowego Jorku pojawiło się kilkadziesiąt dorosłych osób proszących o adopcję. Uwagę przechodniów przykuwały tabliczki w zielonym kolorze Duolingo oraz napisy „Proszę, zaadoptuj mnie”. Na każdym z nośników reklamowych znajdował się także kod QR, który kierował odbiorców na oficjalną stronę internetową platformy. 

Efekty kampanii outdoorowej przygotowanej wspólnie z agencją Mischief at No Fixed Address można zobaczyć w mediach społecznościowych marki:

PS
Na fali popularności kultowej serii „Game of Thrones” oraz spin-offu o tytule „House of Dragon”, Duolingo wzbogaciło kurs języka valyriańskiego, którym posługują się Władcy Smoków.