fot. duolingoadoptioncenter.com
Zobacz również
W ofercie Duolingo dostępny jest Plan Rodzinny, czyli pakiet, w którym posiadacz głównego konta – zwany menedżerem rodziny – może podzielić się swoją roczną subskrypcją Super Duolingo z 5 innymi użytkownikami. Często jednak subskrybenci nie znajdują wystarczającej liczby osób wśród swoich znajomych i rodziny, a co za tym idzie – nie wszystkie z sześciu miejsc w pakiecie są wykorzystywane.
Duolingo postanowiło więc wprowadzić nową opcję, która jest odpowiedzią na problem „pustych” miejsc w planie. „Centrum Adopcyjne” pozwala na dołączanie do Planów Rodzinnych innych osób.
Platforma podzieliła się wskazówkami, jak „zostać zaadoptowanym”, czyli w jaki sposób dołączyć do istniejącego Planu Rodzinnego. W pierwszym kroku użytkownik powinien odpowiedzieć na kila pytań Duolingo, aby stworzyć specjalną „ulotkę adopcyjną”. Następnie jest ona udostępniona na Twitterze wraz z hashtagiem #DuolingoAdoptionCenter, co ułatwi nawiązanie kontaktu z osobami, które mają wolne miejsca w swoim pakiecie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Z kolei osoby, które chcą „zaadoptować” innego użytkownika, mogą przeglądać posty z hashtagiem #DuolingoAdoptionCenter na Twitterze, aby zobaczyć, kto jest chętny na dołączenie do wspólnej nauki języków. Po wyborze nowego członka, można skontaktować się z nim bezpośrednio na Twitterze i udostępnić link z zaproszeniem do swojego Planu Rodzinnego.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
fot. duolingoadoptioncenter.com/how-it-works
Duolingo zachęca do korzystania ze wspólnych pakietów, które niosą ze sobą nie tylko korzyści finansowe, ale także dostęp do opcji premium i możliwość korzystania z aplikacji bez reklam. Co więcej, firma zapewnia, że wspólna nauka to lepsza motywacja, a osoby uczące się języków obcych wykonują dwa razy więcej lekcji dziennie po przystąpieniu do Planu Rodzinnego.
Użytkownicy Duolingo proszą o adopcję
W ramach promocji Centrum Adopcyjnego, na ulicach Nowego Jorku pojawiło się kilkadziesiąt dorosłych osób proszących o adopcję. Uwagę przechodniów przykuwały tabliczki w zielonym kolorze Duolingo oraz napisy „Proszę, zaadoptuj mnie”. Na każdym z nośników reklamowych znajdował się także kod QR, który kierował odbiorców na oficjalną stronę internetową platformy.
Efekty kampanii outdoorowej przygotowanej wspólnie z agencją Mischief at No Fixed Address można zobaczyć w mediach społecznościowych marki:
Learners complete 2x more lessons per day after joining a Duolingo Family Plan. Yet, not all Family Plans have all 6 spots filled. The #DuolingoAdoptionCenter is here to fix that. Learn more when you learn together. — Duolingo (@duolingo) September 20, 2022
PS
Na fali popularności kultowej serii „Game of Thrones” oraz spin-offu o tytule „House of Dragon”, Duolingo wzbogaciło kurs języka valyriańskiego, którym posługują się Władcy Smoków.