Fabuła najnowszego spotu tradycyjnie osadzona jest w Puszczy Białowieskiej. Tym razem para dostojnych Żubrów w niecodzienny sposób pomaga małemu przyjacielowi w walce z chłodem. – Spot z charakterystycznym przymrużeniem oka pokazuje, że Żubr nie tylko przynosi ochłodzenie w upalne dni, ale jest również idealnym kompanem podczas mroźnych wieczorów. Kiedy za oknem panują niskie temperatury i niesprzyjające warunki, wielu Polaków na rozgrzewkę wybiera właśnie Żubra – mówi Łukasz Kling, brand manager marki.
Reklamy Żubra w nietypowy, przewrotny sposób opowiadają historie mieszkańców Puszczy. Możemy odnieść je do sytuacji z życia codziennego i dzięki temu utożsamić się z nimi. To właśnie uniwersalny przekaz i zabawna forma sprawiają, że komunikacja marki od lat podbija serca Polaków, a wiele spotów uznana jest już za kultowe.
Zobacz również
15-sekundowa reklama trafiła do TV oraz na profil marki w social media. Dodatkowo, w ramach kampanii, zaplanowane są także regularne działania na Facebooku Żubra. Za kreację i przygotowanie spotu odpowiadają agencja PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image. Za działania w internecie, social media oraz PR odpowiadają agencja Tailor Made PR i Huta 19. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.