Dwa Żubry na rozgrzewkę – ruszyła nowa kampania Żubra

Wraz z nadejściem mroźnych dni, puszcza odkrywa nowe, zimowe oblicze. Niezwykła aura dla mieszkańców lasu bywa jednak nie lada wyzwaniem, na szczęście z pomocą przychodzi Król Puszczy. Wraz z nowym spotem, który w TV i social mediach pojawił się na początku listopada, Żubr wkracza w sezon zimowy.
O autorze
1 min czytania 2018-11-14

Fabuła najnowszego spotu tradycyjnie osadzona jest w Puszczy Białowieskiej. Tym razem para dostojnych Żubrów w niecodzienny sposób pomaga małemu przyjacielowi w walce z chłodem. – Spot z charakterystycznym przymrużeniem oka pokazuje, że Żubr nie tylko przynosi ochłodzenie w upalne dni, ale jest również idealnym kompanem podczas mroźnych wieczorów. Kiedy za oknem panują niskie temperatury i niesprzyjające warunki, wielu Polaków na rozgrzewkę wybiera właśnie Żubra – mówi Łukasz Kling, brand manager marki.

Reklamy Żubra w nietypowy, przewrotny sposób opowiadają historie mieszkańców Puszczy. Możemy odnieść je do sytuacji z życia codziennego i dzięki temu utożsamić się z nimi. To właśnie uniwersalny przekaz i zabawna forma sprawiają, że komunikacja marki od lat podbija serca Polaków, a wiele spotów uznana jest już za kultowe.

15-sekundowa reklama trafiła do TV oraz na profil marki w social media. Dodatkowo, w ramach kampanii, zaplanowane są także regularne działania na Facebooku Żubra. Za kreację i przygotowanie spotu odpowiadają agencja PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image. Za działania w internecie, social media oraz PR odpowiadają agencja Tailor Made PR i Huta 19. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj