Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Dystans i humor w promocji najnowszego sezonu serialu BELFER. „Zaczepki” CANAL+ i IKEA

O autorze
2 min czytania 2023-09-08

Dzisiaj, 8 września br., trzeci sezon kultowego BELFRA będzie mieć premierę w serwisie streamingowym CANAL+ online i w CANAL+ Premium. Pierwsza odsłona, która miała premierę w 2016 r., postawiła wszystkim kolejnym produkcjom kryminalnym w Polsce poprzeczkę bardzo wysoko, zbierając najwyższe noty od krytyków i widzów. Najnowszy sezon wprowadza kampania obejmująca standardowe i niestandardowe działania komunikacyjne, m.in. OOH, digital, social media i influencerów. Za planowanie mediów odpowiada Havas Media. 

W ramach OOH wykorzystano miks formatów cyfrowych i drukowanych, które pojawiły się w największych polskich aglomeracjach. Działania digitalowe osadzone są m.in. w Meta, YouTube oraz na Filmwebie.

Ich elementem, oprócz formatów typu teaser, trailer i spoty reklamowe zbudowane na serialowych scenach, jest m.in. interaktywne video, w których widz sam może dokonać wyboru pomiędzy dwoma różnymi materiałami video, czy interaktywny kokpit serialowego statku Kapitan Borchardt, umożliwiający zapoznanie się z niepublikowanymi wcześniej fragmentami scen z pierwszego odcinka.

Po raz pierwszy w ramach serialowej kampanii wykorzystano też kontekstowo potencjał komunikacji pomiędzy CANAL+ a IKEA. Ideą wspólnych zaczepek – wyzwań jest pokazanie z dystansem i humorem, że sprzęty czy akcesoria dostępne w IKEA mogą służyć też śledztwu Belfra, np. lampka biurowa może służyć do nauki, ale też do naświetlenia kryminalnej sprawy czy przesłuchań. Ta część kampanii opiera się na miksie działań OOH i socialowych. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Wprowadzeniu serialu na rynek towarzyszył cykl eventów PR-owych dedykowanych dziennikarzom i influencerom, m.in. przedpremierowy pokaz, poprzedzony panelem dyskusyjnym prowadzonym przez Karolinę Korwin-Piotrowską, z udziałem twórców i aktorów, który w wersji specjalnego odcinka „Aktualności filmowych” miał swoją emisję w zeszłą sobotę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W zakresie współprac influencerskich zrealizowano specjalny talk-show „Wszystkie kryminalne tropy”, w którym influencer Karol Paciorek (prowadzący cenionego programu „Imponderabilia”) rozmawiał o BELFRZE z najpopularniejszą kryminalną podcasterką Justyną Mazur-Kudelską, specjalizującą się w tematach kryminologicznych, Renatą z Worka Kości oraz filmowo-kulturowym blogerem Kajetanem Kusiną.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dodatkowo w ramach tzw. Media Open Day (indywidualnych wywiadów z twórcami) zorganizowano ok. 50 rozmów. Dziennikarze mieli też możliwość wejścia na plan serialu w Ustce, Łodzi, Pabianicach i w Zgierzu.

Premiera trzeciego sezonu BELFRA już dzisiaj, 8 września br.,  w CANAL+ online oraz CANAL+ Premium.

PS McDonald’s, Burger King i Subway udowadniają, która kanapka jest najlepsza przy użyciu ChatGPT

Znane fast foody próbują udowodnić, która kanapka jest najlepsza. Pytają o to ChatGPT, a odpowiedzi wykorzystują w kampanii outdoorowej. Swoje billboardy pokazał już McDonald’s, Burger King i Subway.

PS2 IKEA i Decathlon zaczepiają się na Facebooku

Zaczepki na profilach polskich marek w mediach społecznościowych mogliśmy zobaczyć już w 2021 roku, kiedy na Facebooku marki IKEA i Decathlon pojawiły się posty, w których obie firmy żartobliwie nawiązywały do siebie w kolejnych postach.