Jeden z wiodących producentów herbat owocowych i syropów wesprze tym samym sprzedaż produktów z linii dżemów klasycznych, powideł i konfitur Herbapol.
Już dziś, 2 kwietnia o godz. 21: 00, na kanale Kuchnia+ wyemitowany zostanie premierowy odcinek programu „Jakubiak Lokalnie”. Format ten od samego początku cieszy się dużą sympatią widzów. Jego głównym atutem jest sam prowadzący – Tomek Jakubiak, kucharz oraz gospodarz i szef kuchni w restauracji Gar Jakubiaka, znany ze swojego ogromnego zamiłowania do polskiej tradycji kulinarnej.
Zobacz również
W każdym z odcinków programu Jakubiak przemierza Polskę w poszukiwaniu wartych uwagi, lokalnych produktów, z których przygotowuje nowe, intrygujące potrawy inspirowane danym regionem. Odcinek inaugurujący ten sezon poświęcony będzie daniom Wielkanocnym. Wśród świątecznych propozycji Jakubiaka nie mogło zabraknąć przepisu na tradycyjnego mazurka. Do przygotowania dania, prowadzący wykorzysta Dżem z Czarnych Porzeczek Herbapol.
– Polska natura kryje w sobie niezrównane bogactwo smaków i zapachów, które staramy się przekazywać naszym konsumentom. Wszystkie produkty Herbapol powstają z najwyższej jakości ziół i owoców, pozyskiwanych od lokalnych dostawców. W prowadzonych działaniach staramy się pokazywać różnorodne możliwości zastosowania ich w codziennej kuchni i tym samym inspirować do kulinarnych eksperymentów. Obecnośc w programie Jakubiak Lokalnie jest więc dla nas i naszego produktu naturalnym środowiskiem do promocji – mówi Aleksandra Ruszczyńska, Product Manager marki Herbapol.
Działanie wspierane jest aktywnościami na profilu marki Masz to w naturze na Facebooku.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Nowa linia produktów dżemowych Herbapol zadebiutowała na polskim rynku w listopadzie ub.r.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W jej skład weszło 11 wariantów dżemów, powideł i konfitur stworzonych na bazie najsmaczniejszych odmian polskich owoców. Ambasadorem produktów jest Tomek Jakubiak.
Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. Działania PR prowadzi agencja BrandLab.