Dziadek do orzechów chce zwrócić na siebie uwagę Maspexu

W poprzednim tygodniu okolicach siedziby Maspexu w Wadowicach pojawiły się billboardy, które nawiązują do głośnej w ostatnich tygodniach sprawie marki Tiger i jej niefortunnego posta z 1 sierpnia.
O autorze
0 min czytania 2017-08-21

Na kreacji widoczny jest napis symbolizujący okrzyk tygrysa oraz podpis “Tresujemy niesforne marki”.

Akcja została zaangażowana przez agencję reklamową Dziadek do orzechów, która wyraźnie chce zwrócić na siebie uwagę reklamodawcy i zająć miejsce JWT, które do tej pory obsługiwało Tigera. Billboardy zostały wyklejone 16 sierpnia, kilka dni po informacji o rozwiązaniu umowy z poprzednią agencją.

Na profilu facebookowym “Dziadka” pojawił się także wpis, który tłumaczy całą akcję i jasno daje do zrozumienia, że agencja jest zainteresowana pracą dla Maspexu. Agencja zwraca w nim uwagę na to, że obsługa Tigera będzie wielkim wyzwaniem, być może najtrudniejszym briefem w polskiej reklamie w ostatnich latach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj