Zakres przetargu obejmował przygotowanie Big Idea wraz z przełożeniem jej na poszczególne działania komunikacyjne. Wybrano krakowską agencję kreatywną Dziadek do orzechów, która współpracowała już z takimi markami jak Netflix, L’oreal czy Tarczyn.
Do zadań agencji będzie należała produkcja spotów wizerunkowych oraz content video, opracowanie i koordynacja aktywacji konsumenckich, nadzór nad działaniami performance oraz planowanie mediów i sprawdzanie efektywności działań. Dziadek do orzechów wesprze również PORTA w zakresie influencer marketingu, a także działań nastawionych na pozyskiwanie leadów. Pierwsze wspólne działania PORTA i Dziadka do orzechów ujrzą światło dzienne już w kwietniu 2022.
Zobacz również
Bardzo cieszy nas fakt, że zlecona nam praca nad komunikacją marki jest kompleksowa i odpowiadamy za spięcie różnych wysiłków komunikacyjnych w jeden plan. Oczywiście jest to również wielka odpowiedzialność, ale przyjmujemy ją na barki z dużym uśmiechem wierząc, że będziemy w stanie osiągnąć efekt synergii. Jako agencja planujemy komunikację tak, aby była ona spójna w dłuższym czasie. Dlatego bardzo doceniamy także to, że wszystkie działania w tym roku będą spięte jedną parasolową ideą. Pracę nad komunikacją zaczęliśmy niezwłocznie po wygraniu przetargu, a pierwsze efekty będą publikowane już w kwietniu. Lajkujcie profile PORTA, by sprawdzić jak poradziliśmy sobie z tym nowym zadaniem!