Dziadek do orzechów wygrywa przetarg na obsługę komunikacji PORTA

Krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów wygrała przetarg na kompleksową obsługę komunikacji marki PORTA w 2022 roku.
O autorze
1 min czytania 2022-03-24

Zakres przetargu obejmował przygotowanie Big Idea wraz z przełożeniem jej na poszczególne działania komunikacyjne. Wybrano krakowską agencję kreatywną Dziadek do orzechów, która współpracowała już z takimi markami jak Netflix, L’oreal czy Tarczyn.

Do zadań agencji będzie należała produkcja spotów wizerunkowych oraz content video, opracowanie i koordynacja aktywacji konsumenckich, nadzór nad działaniami performance oraz planowanie mediów i sprawdzanie efektywności działań. Dziadek do orzechów wesprze również PORTA w zakresie influencer marketingu, a także działań nastawionych na pozyskiwanie leadów. Pierwsze wspólne działania PORTA i Dziadka do orzechów ujrzą światło dzienne już w kwietniu 2022.

Bardzo cieszy nas fakt, że zlecona nam praca nad komunikacją marki jest kompleksowa i odpowiadamy za spięcie różnych wysiłków komunikacyjnych w jeden plan. Oczywiście jest to również wielka odpowiedzialność, ale przyjmujemy ją na barki z dużym uśmiechem wierząc, że będziemy w stanie osiągnąć efekt synergii. Jako agencja planujemy komunikację tak, aby była ona spójna w dłuższym czasie. Dlatego bardzo doceniamy także to, że wszystkie działania w tym roku będą spięte jedną parasolową ideą. Pracę nad komunikacją zaczęliśmy niezwłocznie po wygraniu przetargu, a pierwsze efekty będą publikowane już w kwietniu. Lajkujcie profile PORTA, by sprawdzić jak poradziliśmy sobie z tym nowym zadaniem!
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj