Poniżej zamieszczamy oświadczenie w sprawie nowego klienta oraz zmiany modelu biznesowego, jakie otrzymaliśmy 28 czerwca br. od przedstawicieli agencji Dziadek do orzechów.
Szanowna Redakcjo,
Zobacz również
W związku z niedawno wygranym przez naszą agencję reklamową przetargiem na obsługę komunikacji sieci restauracji Olimp, pragniemy oficjalnie ogłosić zmianę modelu biznesowego agencji.
Podczas analizy strategii biznesowej nowego klienta, zwróciliśmy uwagę na model naliczania opłat za posiłki, oparty o wagę nałożonych na talerz potraw. Zainspirowani tym systemem rozliczania, w dniach 29-30 czerwca 2017 roku wprowadzimy go do Dziadka do orzechów. Wszystkie zlecenia, zamówione u nas w tych dniach, wyceniane będą po wielkości przygotowanych przez nas plików (obliczane w megabajtach). Przed przystąpieniem do realizacji projektu klient dostanie od nas estymację wielkości dokumentów.
Cena za 1MB naszej pracy ustalona została na poziomie 49,90 zł.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Liczmy, że nowy system wycen przełoży się na jeszcze większą transparentność prac agencji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kończąc, dziękujemy sieci Olimp za wybranie naszej agencji jako wiodącej agencji komunikacyjnej oraz za inspirację, prowadzącą do prawdziwej innowacji w świecie kreatywnym.
Z poważaniem – zarząd agencji, Albert Stęclik, Tomasz Gębala, Konrad Helwig.