Piotr Boguta z branżą reklamową jest związany od 15 lat. Przygodę z mediami zaczynał w domu mediowym Media Concept, żeby następnie rozwijać się w strukturach Universal McCann, MediaCom i PHD. Pracował dla takich marek jak TEVA, Grupa Żywiec, Allegro, Adidas, SEAT, Honda, Spotify, Bakoma i Froneri. Jest absolwentem Warszawskiej Szkoły Reklamy, Dziennikarstwa WSTH i Marketingu w Sporcie SGH.
Katarzyna Lipińska doświadczenie zdobywała w agencji Mindshare i Initiative, z której przeszła do Value Media. Pracowała z takimi markami jak mBank, Carlsberg czy Metsa. Ukończyła licencjat z Informatyki i Ekonometrii na Uniwersytecie w Białymstoku oraz studia magisterskie z Zarządzania, e-marketingu & Social mediów na Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie.
Zobacz również
Szymon Bocian karierę w branży mediowej rozpoczął w Mediacomie w zespole TV, gdzie zajmował się zakupem oraz kontrolą kampanii dla klientów takich jak Mars, Van Pur, Shell, Hebe. Opowiadał też za client service Polpharmy, planując komunikację całoroczną oraz pracując nad zakupem mediów offline. W Starcomie należał do do zespołu multiscreen Grupy Żywiec, gdzie był odpowiedzialny za planowanie, zakup oraz kontrolę kampanii TV oraz OV (direct oraz programmatic).