Dział kreacji Ogilvy & Mather rośnie w siłę

Do działu kreacji agencji Ogilvy & Mather dołączyły trzy nowe osoby: Marcin Mroczek, Andrzej Błachut i Marcin Bondar, który powrócił do agencji. Z kolei Marcin Pucyk i Kamil Kotarba otrzymali awanse.
O autorze
1 min czytania 2015-07-08

Andrzej Błachut i Marcin Mroczek od lat tworzą jeden z najbardziej rozpoznawalnych i doświadczonych teamów kreatywnych na naszym rynku. Zrealizowane przez nich kampanie dla takich marek jak Simplus, Heyah czy 7 Days, zostały docenione zarówno w krajowych jak i zagranicznych konkursach. Andrzej Błachut objął stanowisko Senior Art Director. Marcin Mroczek który będzie wspierał Maćka Maraska w zarządzaniu działem kreacji, zajął stanowisko Deputy Creative Director.

Marcin Bondar to jeden z najbardziej doświadczonych copywriterów w Polsce. Poza Ogilvy & Mather, swoje doświadczenie zdobywał m.in.: w DBB Warszawa, Saatchi&Saatchi i BBDO Warszawa. Współtworzył kampanie m. in. dla Banku Zachodniego WBK. Po 3 latach wraca do O&M, by pracować wraz z Bartkiem Czoberem, Senior Art Directorem (współautorem znanych kampanii jak „Teraz to mi to Lotto”, Zelmer, Kinder Bueno, czy kultowych reklam CASTORAMY z Rafałem Rutkowskim).

To nie jedyne zmiany w zespole agencji. Marcin Pucyk i Kamil Kotarba awansowali na stanowiska seniorskie. Od 1 lipca Pucyk objął stanowisko Senior Copywriter, a Kamil Kotarba – Senior Art Directora.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj