Teraz każdy, kto kiedykolwiek zastanawiał się, co zrobić ze starą pralką, zepsutym tosterem, czy niedziałającym żelazkiem, może dowiedzieć się tego z kilkunastosekundowych animacji opracowanych na potrzeby kampanii. Informują one, gdzie oddać zalegający sprzęt, co grozi za pozostawienie elektrośmieci w śmietniku oraz jak wygląda przetwarzanie i recykling starego AGD.
Wciąż okazuje się bowiem, że przeciętny użytkownik elektroniki najczęściej przechowuje nieużywane sprzęty w domu… a tego właśnie nie wolno robić. Dlaczego? Sprawdzić można tutaj: www.beko.com/pl-pl/elektroeko.
Zobacz również
Za opracowanie idei wraz z KV kampanii i dedykowanym LP oraz projekty i realizację animacji odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa 4ALL, o której Anna Podsiadło
marketing manager ElekroEko, wypowiada się tak:
Agencja 4ALL to przede wszystkim dobrze rozumiejący potrzeby klienta i rynku, kompetentni ludzie. Ich profesjonalizm, kompleksowe i dogłębne podejście do briefu oraz zrozumienie naszych potrzeb zaowocowało dobrą, płynną współpracą, a w konsekwencji kampanią „Działaj eko_logicznie. Cieszymy się także, że agencja 4ALL z takim zaangażowaniem podjęła bardzo ważny dla nas temat dbałości o środowisko. Jesteśmy przekonani, że kampania „Działaj eko_logicznie” przyczyni się do zwiększenia świadomości użytkowników elektroniki. To kolejna cegiełka do lepszego jutra
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing