Podczas ShopCampu “Dzieciaki”, wystąpi m.in. Wiktor Wilk, Project manager ciufcia.pl – serwisu edukacyjnego dla dzeci, który przybliży jak “monetyzować” rodziców w sieci. Katarzyna Krzysztofiak z Allegro opowie o tym, że w kryzysie również można zarabiać, szczególnie jeśli sprzedaje się produkty dla dzieci. Z kolei Ilona Lewkowicz brand manager Baby’s Secret, zaprezentuje pierwszy polski klub zakupowy dla mam. Paweł Stępień z Funmedia.pl, opowie o tym jak nikomu nieznany projekt 8.1 przeszedł drogę do pozyskania ponad 1000 szkół podstawowych oraz 1000 bilbiotek w Polsce. Z kolei jeden z prelegentów na dzieciach zna się jak nikt inny… bo sam jest jeszcze dzieckiem – Krystian Gontarek, 11-letni twórca GameTeller.net opowie o komunikacji z najmłodszymi w sieci.
ShopCamp to spotkania dotyczące szeroko pojętej tematyki sprzedaży w internecie. Najbliższe spotkanie to ostatnie w tym roku, a zarazem kończące trzeci cykl ShopCampu, który gromadzi społeczność e-commerce od 2010 roku. Oprócz dużej dawki wiedzy ekspertów, spotkaniom towarzyszy luźna atmosfera, która powoduje, że ich uczestnicy bez problemu przełamują bariery komunikacyjne i nawiązują cenne kontakty z innymi ShopCampowiczami. Podczas “Dzieciaków” będzie też można wrócić na chwilę do szkolnych lat – spróbować waty cukrowej i obejrzeć występy mima.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
To co odróżnia ShopCampy od innych konferencji to także Arena, podczas której każdy może zaprezentować przez 5 minut swój pomysł, ideę bądź odkrycie – mikrofon jest Twój.
NowyMarketing jest patronem medialnym ShopCampu.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]