Źródło: YouTube
Amazon oficjalnie rozpoczął swoją świąteczną globalną kampanię marketingową „Joy is shared“. Jej centralny punkt stanowi wyjątkowy spot “Joy Ride”, opatrzony instrumentalną wersją utworu The Beatles „In My Life“. Reklama powstała przy współpracy wewnętrznego zespołu kreatywnego Amazona oraz firmy produkcyjnej Hungry Man. Za reżyserię odpowiada Wayne McClammy.
Zobacz również
Wzorem ubiegłego roku, wszystko obraca się wokół radości związanej z okresem Bożego Narodzenia, a także wokół choćby chwilowej potrzeby zatrzymania się i złapania oddechu.
Najnowszy spot marki przedstawia trzy starsze kobiety siedzące na ławce, z nostalgią obserwujące dzieci zjeżdżające po oprószonym śniegiem stoku. W pewnym momencie jedna z kobiet zamawia za pośrednictwem Amazona specjalne poduszki do sanek, a po odebraniu paczki, ponownie udaje się do swoich przyjaciółek, aby zaprosić je do wspólnej zabawy. Podczas zjeżdżania ze stoku kobiety nie tylko fantastycznie się bawią, ale też przypominają sobie własne dziecięce lata, ukazane we wzruszającej retrospekcji.
Wyjątkowa reklama będzie emitowana na ekranach telewizyjnych i kinowych, a także w serwisach streamingowych i mediach społecznościowych do końca grudnia.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
PS Amazon wykorzysta AI do tworzenia reklam
Popularny gigant zamierza wykorzystać sztuczną inteligencję do tworzenia atrakcyjnych reklam. Mają one przyciągnąć jak najwięcej kupujących oraz reklamodawców. Marka będzie wykorzystywać dane od ponad 160 milionów abonentów Prime, celem szybkiego tworzenia promocji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2 Przegląd najciekawszych świątecznych reklam 2022
Zabawne, wzruszające, skłaniające do refleksji – prezentujemy zbiór świątecznych kampanii, które zasługują na uwagę w tym roku.