Toyota uruchomiła specjalne konto na Instagramie @SeeLikeMenna, które zabiera ludzi w świat oczami 18-letniej brytyjskiej paraolimpijki Menny Fitzpatrick.
@SeeLikeMenna zostało zaprojektowane, w taki sposób, aby pokazać, że rywalizacja na Igrzyskach Paraolimpijskich nie jest łatwa. Filtr osłabienia wzroku powstał we współpracy z Fitzpatrick i jej widzącym przewodnikiem, Jennifer Kehoe. Przy pracy pomagał Królewski Instytut dla Niewidomych w Londynie i zespół konsultantów okulistycznych, aby przekazać percepcję świata jak najdokładniej.
Zobacz również
-
Świąteczne ciężarówki, ale bez Coca-Coli: bożonarodzeniowa kampania Save the Children
-
Znani aktorzy kontra świąteczna presja. Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w kampanii o presji rodzinnych świąt
-
UNICEF zwraca uwagę na kryzys klimatyczny. W sercu Brazylii stanęła szklarnia zamieniona w szkolną klasę
Możesz też założyć otworzyć się na pełne 360 stopniowe doświadczenie stworzone na potrzeby akcji SeeLikeMenna:
Profil na Instagramie jest częścią kampanii „Start Your Impossible”, w której marka pokazuje sportowców olimpijskich i paraolimpijskich jako zwykłych ludzi, którzy przełamują stereotypy niepełnosprawności jako ograniczającej życie. Toyota motywuje do pokonywania siebie.
UNICEF zwraca uwagę na kryzys klimatyczny. W sercu Brazylii stanęła szklarnia zamieniona w szkolną klasę
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dwa lata temu Channel 4 stworzył krótki filmik 'We’re the Superhumans’, pokazujący niepełnosprawnych sportowców, którzy rywalizowali w różnych dyscyplinach sportowych na igrzyskach paraolimpijskich w Rio. Czasem po prostu warto włączyć takie nagranie i zobaczyć, że są ludzie, którzy mimo przeciwności losu, pokazują swoją siłę i radość. Tym samym są w stanie dotrzeć na sportowe szczyty!
PS2
Osoby z niepełnosprawnością w roli strażaków? Zobaczcie przewrotną kampanię Fundacji Integracja!