Dzięki temu profilowi na Instagramie możemy poczuć na własnej skórze emocje, które towarzyszą narciarzom paraolimpijskim

Dzięki temu profilowi na Instagramie możemy poczuć na własnej skórze emocje, które towarzyszą narciarzom paraolimpijskim
Nowa kampania społeczna Toyoty pozwala ludziom dowiedzieć się, jakie to uczucie jeździć na stromych zboczach z prędkością ponad 100 km/h, przy tylko 3% widoczności.
O autorze
1 min czytania 2018-02-23

Toyota uruchomiła specjalne konto na Instagramie @SeeLikeMenna, które zabiera ludzi w świat oczami 18-letniej brytyjskiej paraolimpijki Menny Fitzpatrick.

@SeeLikeMenna zostało zaprojektowane, w taki sposób, aby pokazać, że rywalizacja na Igrzyskach Paraolimpijskich nie jest łatwa. Filtr osłabienia wzroku powstał we współpracy z Fitzpatrick i jej widzącym przewodnikiem, Jennifer Kehoe. Przy pracy pomagał Królewski Instytut dla Niewidomych w Londynie i zespół konsultantów okulistycznych, aby przekazać percepcję świata jak najdokładniej.

Możesz też założyć otworzyć się na pełne 360 stopniowe doświadczenie stworzone na potrzeby akcji SeeLikeMenna:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Profil na Instagramie jest częścią kampanii „Start Your Impossible”, w której marka pokazuje sportowców olimpijskich i paraolimpijskich jako zwykłych ludzi, którzy przełamują stereotypy niepełnosprawności jako ograniczającej życie. Toyota motywuje do pokonywania siebie.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dwa lata temu Channel 4 stworzył krótki filmik 'We’re the Superhumans’, pokazujący niepełnosprawnych sportowców, którzy rywalizowali w różnych dyscyplinach sportowych na igrzyskach paraolimpijskich w Rio. Czasem po prostu warto włączyć takie nagranie i zobaczyć, że są ludzie, którzy mimo przeciwności losu, pokazują swoją siłę i radość. Tym samym są w stanie dotrzeć na sportowe szczyty!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Osoby z niepełnosprawnością w roli strażaków? Zobaczcie przewrotną kampanię Fundacji Integracja!