Zasady akcji są bardzo proste: za każdą osobę, która opublikuje na Instagramie lub Facebooku zdjęcie w szpilkach i oznaczy je hasztagiem #DzienSzpilek, sklep internetowy Moliera2.com przekaże 2 zł na rzecz fundacji onkologicznej Alivia.
W wydarzenie zaangażowane są m. in. Kasia Sokołowska, Magda Gessler, Natalia Siwiec i Paulina Sykut-Jeżyna, które na swoich profilach już teraz zachęcają internautów do wspierania inicjatywy. Utworzone zostało także wydarzenie na Facebooku, które skupia osoby chcące wesprzeć tym sposobem podopiecznych fundacji Alivia.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Chcemy pokazać, że każdy z nas może pomagać w bardzo prosty sposób. Specjalizujemy się w sprzedaży szpilek, dlatego to właśnie je chcemy wykorzystać w słusznej i cennej społecznie sprawie. Użyjemy siły mediów społecznościowych, aby zaszczepić w ludziach chęć niesienia pomocy, przypomnieć że wsparcie każdego z nas się liczy, pokazać że pomaganie zawsze będzie modne – mówi Agnieszka Majczyk, marketing & PR director sklepu internetowego Moliera2.com.
PS
Codziennie 10 Polek dowiaduje się, że ma raka i aż 5 z nich umiera. Niestety w Polsce cytologia nie jest obowiązkowo wykonywana, dlatego organizacja Kwiat Kobiecości wraz z francuską marką Promod zorganizowały akcję, której celem jest zakup cytobusa, czyli mobilnego gabinetu ginekologicznego.