Najpierw Piotr Karwatka opowie jak stworzyć technologiczny produkt w modelu SaaS i sprawić by rozwiązywał realne problemy klientów. Następnie Michał Rachowski wyjaśni czym jest RWD, pokaże jego zalety i ograniczenia, dostępne wzorce oraz ciekawe wdrożenia. A na koniec Michał Brański przedstawi jak rozwija się rynek e-commerce, trendy w reklamie internetowej i zdradzi na czym będzie można zarobić w sieci w 2013 roku.
Zobacz również
Agenda spotkania:
- Jak przeskoczyć przepaść, stworzyć produkt technologiczny i na nim zarobić – Piotr Karwatka, Divante/Wellcommerce – W prezentacji nie będzie lania wody ani teorii. Piotr opowie jak stworzyć technologiczny produkt w modelu SaaS i sprawić by rozwiązywał realne problemy klientów. Dużo „mięsa”, liczb, nazwisk, faktów i przykładów.
- RWD, czyli Responsive Web Design – Michał Rachowski, Squiz – Użytkownicy korzystają dziś z internetu za pomocą wielu różnych urządzeń: komputerów stacjonarne, laptopów, tabletów, smartfonów, które posiadają różne możliwości i rozmiary ekranu. W tej sytuacji dużym wyzwaniem jest stworzenie stron internetowych, które są atrakcyjne wizualnie i użytecznie na wszystkich tych urządzeniach. Na szczęście istnieje rozwiązanie tego problemu, elastyczne projektowanie Responsive Web Design (RWD).
- Szybkie pieniądze w sieci AD 2013 – Michał Brański, Grupa o2 – Prezentacja będzie dotyczyła rynku e-commerce, trendów w reklamie internetowej oraz przyszłości wideo w sieci.
Spotkanie Netcamp odbędzie się w nowym większym klubie The Liquid (Al. Bohaterów Warszawy 34/35). Organizatorzy planują też transmisję online z wydarzenia. Po prezentacjach będzie czas na branżowe rozmowy przy piwie i afterparty. Aby ułatwić networking wśród uczestników i zobaczyć kto się wybiera na Netcampa warto dołączyć do wydarzenia na Facebooku i zaprosić swoich znajomych. Aby wziąć udział w spotkaniu wymagana jest rejestracja na stronie www.netcamp.pl.
NowyMarketing jest patronem medialnym spotkania.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing