Jak handlować w internecie i nie tracić pieniędzy? Czy Twój pomysł na e-biznes uwzględnia zagrożenia, które niesie ze sobą ten kanał sprzedaży?
Ponad 80% sklepów internetowych zamyka się przed swoimi trzecimi urodzinami. Dzięki naszej kampanii dowiesz się, jak się przygotować, żeby nie znaleźć się w tym niepożądanym gronie. Wraz z ekspertami – teoretykami i praktykami – przygotowaliśmy zbiór porad, z którymi każdy e-przedsiębiorca powinien się zapoznać. Współpracuj z profesjonalistami i wydawaj swoje środki rozsądnie! Do lektury zachęcamy jednak nie tylko sprzedawców, ale i kupujących. Pozwól nam przedstawić Ci e-handel „od kuchni”, a z pewnością zaskoczy Cię, jak wielu ludzi zatrudniasz w chwili, gdy klikasz w dobrze znaną ikonę KUP TERAZ
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Naszym partnerem merytorycznym jest Izba Gospodarki Elektronicznej.
Zwieńczeniem kampanii będą kongresy i targi z udziałem licznych fachowców reprezentujących polskie firmy – XIII Targi eHandlu (8 listopada w Warszawie), Forum Gospodarki Cyfrowej (9 listopada w Warszawie) oraz FinTech Congress i InsurTech Congress (23-24 listopada w Warszawie).
Partnerami kampanii zostały firmy PayU, DPD, CebITgroup, Raben Logistics oraz Rajapack, a Partnerami medialnymi portale Interia.pl, Nowymarketing.pl oraz technologiewbiznesie.pl.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Całość materiałów znajdziecie na portalu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing