– Po raz czwarty będę miał przyjemność prowadzić finał Innovation. Każda edycja konkursu była inna, ponieważ ciągle pojawiają się innowacje technologiczne i nowe pomysły w komunikacji marketingowej – dostosowujące się do zmieniającego się świata. Tym razem innowacje wymusiła na nas epidemia, więc jak większość zachodniego świata przez ostatnie miesiące spotkamy się w wirtualnym studio. Nie będziemy jednak udawać, że wszystko jest po staremu – wręcz przeciwnie, zapraszamy na nie-galę, czy wręcz anty- galę Innovation. Będzie można robić to, czego zwykle nie można. Bądźcie z nami, pozostając u siebie! – zaprasza gospodarz, Max Cegielski.
W tym roku, oprócz innowacyjnej formy finału konkursu, podczas której dowiemy się kto odbierze statuetkę konkursu Innovation 2020, uczestnicy będą mogli skorzystać ze specjalnie przygotowanej dla nich wiedzy.
Zobacz również
Wraz z biletami otrzymają pakiet wykładów live, udostępnianych cyklicznie w czerwcu. Autorami materiałów są, m.in.: przedstawiciele Klubu AdTech SAR, grupy Gaming oraz Rady Programowej Innovation Camp.
Wśród wykładowców pojawi się także gość specjalny – Peter Szekeres CEO i współzałożyciel Neticle, który opowie o tym, czego możemy nauczyć się z fake newsów?
Pełną listę prelegentów i ich wykładów można znaleźć na www.innovation.sar.org.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Częścią e-Gali Innovation będzie także TOP10 Startup Program, czyli program mentoringowo-szkoleniowy organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, w ramach którego poznamy najciekawsze startupy na polskim rynku. Podczas wydarzenia zostanie wręczona nagroda dla jednego ze startupów, który jako zwycięzca programu, wyłoniony na drodze pitch’u przez jury konkursu, pojedzie na międzynarodową konferencję Web Summit w Lizbonie i tytuł BEST STARTUP 2020.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W trakcie wydarzenia współorganizator – Spark – wyróżni najlepszą innowację w czasach pandemii. Nagroda zostanie przyznana na podstawie głosowania uczestników, w trakcie wydarzenia.
Bilet na finał Innovation kosztuje 200 zł netto – w tym są 2 dostępy (na dwa oddzielne IP) do oglądania e-Gali oraz dwa pakiety wykładów. Sprzedaż biletów na wydarzenie prowadzona jest przez stronę www.innovation.sar.org.pl.