Poziom inflacji wg GUS wyniósł w maju 15,6% (r/r). W takiej sytuacji klienci coraz chętniej szukają alternatyw do produktów drogich marek na rzecz – nieustępującym ich jakościowo – produktów oferowanych przez sieci sklepowe.
Celem kampanii jest zaprezentowanie szeregu produktów dostępnych w sklepach E.Leclerc budowanie świadomości i wzmocnienie wizerunku Wiodącej Marki oraz promocja wśród klientów aplikacji Bonus. Dzięki jej zainstalowaniu każdy klient będzie mógł skorzystać ze zniżek nawet do 44% na potrawy prosto z kuchni włoskiej i orientalnej.
Zobacz również
Na potrzeby kampanii E.Leclerc przygotował cykl trzech katalogów, w których zostały zaprezentowane grupy produktów z różnych krajów. Motywem przewodnim gazetek jest hasło „Kulinarne podróże”, nawiązujące do najpopularniejszych kuchni świata. Wielbiciele wschodnich smaków będą mogli kupić np. makaron sojowy, ekstrakt z miąższu kokosa czy ryż jaśminowy. Miłośnicy kuchni włoskiej – ser gorgonzola, makaron tagliatelle czy deser Tiramisu.
Klienci, mając do dyspozycji całą gamę produktów marek własnych, będą mogli wyczarować w kuchni prawdziwe specjały, a inspiracją do tego będą przepisy dostępne w mobilnej aplikacji Bonus.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing