Firma e-point Polska nawiązała współpracę z Otodom w zakresie innowacyjnego wdrożenia rozwiązań wykorzystujących dane geoprzestrzenne, w formacie DaaS (dane jako usługa). Celem projektu będzie ułatwienie użytkownikom serwisu wyszukiwanie lokalizacji również z wykorzystaniem wysokiej jakości aktualnych danych przestrzennych.
Dane jako usługa to dynamicznie rozwijająca się dziedzina transformacji cyfrowej biznesu, która ma szerokie zastosowanie w analizie danych w wielu sektorach gospodarki, ze szczególnym uwzględnieniem rynku nieruchomości, ale również w handlu, przemysłu czy bankowości. Jak podaje Market Research Future, globalny rynek DaaS osiągnie do 2030 r. wartość na poziomie 61,42 mld dol, z rocznym dynamiką wzrostu na poziomie 36,9%.
Zobacz również
Celem projektu realizowanego przez e-point Polska dla Otodom, najpopularniejszego serwisu nieruchomości w Polsce jest nowatorskie i efektywne wykorzystanie danych geoprzestrzennych, tak aby użytkownicy serwisu mogli jeszcze sprawniej wybierać lokalizacje zakupu lub najmu nieruchomości, zgodnie ze swoimi oczekiwaniami i preferencjami przy wsparciu analizy danych pochodzących z wielu źródeł.
Dla e-point Polska realizacja tego projektu to kolejny etap rozwoju spółki związany z realizacją wartościowych rozwiązań wykorzystujących innowacyjne koncepcje metodologiczne i technologiczne, wykorzystując bogatą wiedzę i doświadczenie zespołu realizującego projekty z tego obszaru.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce