e-point SA pierwszą polską firmą z certyfikatem Mobile Web od Google

O autorze
1 min czytania 2023-09-18

Polski software house e-point SA, jako pierwszy w Polsce, został certyfikowanym partnerem sieci Google Enterprise Marketing w kategorii Mobile Web. 

Wszystko zaczęło się od Retail Growth

Współpraca e-point SA z Google trwa od kilku lat. Firmy wspólnie realizują program rozwoju polskiego handlu detalicznego – Retail Growth – skierowany do przedsiębiorców o potencjale do rozwoju w przestrzeni cyfrowej. W ramach programu przeprowadzany jest audyt mobilnego User Experience i szybkości firmowych witryn. Następnie wskazywane są elementy, które należałoby poprawić w celu ulepszenia doświadczeń użytkowników mobilnych.  

Na ten moment program Retail Growth objął w Polsce 85 firm. Wśród nich znalazły się między innymi: Super-Pharm, Diverse, Wojas, Ochnik czy SFmeble. 

Google stawia na partnerów zewnętrznych 

Google oferuje swoim klientom wsparcie w wielu obszarach: analityki, tworzenia oraz zarządzania kampaniami reklamowymi w Internecie a także szeroko pojętej użyteczności serwisów internetowych: optymalizacji UX oraz szybkości ich działania. Wsparcie to odbywa się również przy pomocy certyfikowanych partnerów. Certyfikacje są wydawane na poziomie krajowym, z założeniem, że partnerzy działający na lokalnym rynku najlepiej znają jego wymagania i oczekiwania klientów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwszy certyfikat Mobile Web w Polsce 

Google, rozwijając swoją sieć partnerów, uruchomił certyfikację Mobile Web na Polskę. Z uwagi na duże doświadczenie i długoletnią współpracę z Google, e-point SA przeciera szlaki w tym obszarze na polskim rynku. Aby otrzymać certyfikat, należy przejść proces akredytacji, weryfikujący wiedzę i doświadczenie zespołu. 

– Przedstawiliśmy case studies projektów Mobile Web, które realizowaliśmy wspólnie z naszymi klientami, zgodnie z rekomendacjami i parametrami Google. Członkowie zespołu musieli także przejść egzamin certyfikujący dotyczący rozwoju UX i poprawy szybkości działania aplikacji mobilnych. Ostatnim krokiem były rozmowy z zespołem ds. Certyfikacji Partnerów Google, którzy ostatecznie potwierdzili nasze umiejętności i podejście w pracy z Klientem jako wartościowego partnera – tłumaczy Daniel Pazura, Project manager e-point SA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się