Polski software house e-point SA, jako pierwszy w Polsce, został certyfikowanym partnerem sieci Google Enterprise Marketing w kategorii Mobile Web.
Wszystko zaczęło się od Retail Growth
Współpraca e-point SA z Google trwa od kilku lat. Firmy wspólnie realizują program rozwoju polskiego handlu detalicznego – Retail Growth – skierowany do przedsiębiorców o potencjale do rozwoju w przestrzeni cyfrowej. W ramach programu przeprowadzany jest audyt mobilnego User Experience i szybkości firmowych witryn. Następnie wskazywane są elementy, które należałoby poprawić w celu ulepszenia doświadczeń użytkowników mobilnych.
Zobacz również
Na ten moment program Retail Growth objął w Polsce 85 firm. Wśród nich znalazły się między innymi: Super-Pharm, Diverse, Wojas, Ochnik czy SFmeble.
Google stawia na partnerów zewnętrznych
Google oferuje swoim klientom wsparcie w wielu obszarach: analityki, tworzenia oraz zarządzania kampaniami reklamowymi w Internecie a także szeroko pojętej użyteczności serwisów internetowych: optymalizacji UX oraz szybkości ich działania. Wsparcie to odbywa się również przy pomocy certyfikowanych partnerów. Certyfikacje są wydawane na poziomie krajowym, z założeniem, że partnerzy działający na lokalnym rynku najlepiej znają jego wymagania i oczekiwania klientów.
Pierwszy certyfikat Mobile Web w Polsce
Google, rozwijając swoją sieć partnerów, uruchomił certyfikację Mobile Web na Polskę. Z uwagi na duże doświadczenie i długoletnią współpracę z Google, e-point SA przeciera szlaki w tym obszarze na polskim rynku. Aby otrzymać certyfikat, należy przejść proces akredytacji, weryfikujący wiedzę i doświadczenie zespołu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Przedstawiliśmy case studies projektów Mobile Web, które realizowaliśmy wspólnie z naszymi klientami, zgodnie z rekomendacjami i parametrami Google. Członkowie zespołu musieli także przejść egzamin certyfikujący dotyczący rozwoju UX i poprawy szybkości działania aplikacji mobilnych. Ostatnim krokiem były rozmowy z zespołem ds. Certyfikacji Partnerów Google, którzy ostatecznie potwierdzili nasze umiejętności i podejście w pracy z Klientem jako wartościowego partnera – tłumaczy Daniel Pazura, Project manager e-point SA.
Słuchaj podcastu NowyMarketing